Volledige versie bekijken : Megaupload website downloaden probleem



Angelica1962
4 January 2011, 14:41
Hallo forummers,

Ik ben een beetje radeloos en dacht laat ik het eens proberen om het hier te vragen.
Ik knutsel veel met PSP (ook hier op Minatica) en soms kan ik daarvoor wat plaatjes downloaden op Megapuload.
Sinds een maand is het echter niet meer mogelijk, ik klik de link aan, hij telt netjes af
naar 0 en dan verschijnt de popup van de reclame en mijn download schermpje..als ik dan op download klik, vraagt ie waar ik hem op wil slaan en als ik daar dan voor gekozen heb gaat ie downloaden....alleen er komt geen ene byte download meer...kortom het downloadschermpje blijft dus doelloos staan zonder downloadconnectie.

3 dingen om te melden.....
1) Voorheen opende je een link van Megaupload en dan moest je een code ingeven rechtsbovenin voor je aftellen begon. Iets van QAM475 Dat is bij mij helemaal verdwenen???

2) Ik heb ongeveer een 3 weken terug Ccleaner gedraaid, nergens aangekomen verder en opgeruimd wat ie standaard aangaf.

3) AVG heeft een nieuw TuneUp helpprogramma en ook dat heb ik 1 keer gedraaid en de aangegeven "fouten" heeft ie verbeterd (volgens het programma dan)

Verder heb ik helemaal geen gekke dingen gedaan, gewoon met de pc gewerkt als anders. Alle andere sites zoals 4shared etc geven geen problemen....
Ik heb heel internet afgestruind wat er nu toch zou kunnen zijn want ik mis nu zulke leuke downloads....dus probeer ik het toch maar om de vraag hier te plaatsen.
Op netwerk en register gebied ben ik een leek, maar misschien is het iets simpels en heeft iemand misschien een advies voor mij.

Ik werk met Windows 7

Alvast bedankt voor het lezen.

Groetjes
Angélica

Angelica1962
4 January 2011, 14:50
Ter aanvulling : Ik heb zelf ook Megaupload een mail gestuurd met de vraag om hulp maar die antwoorden helemaal niet, zelfs geen ene reactie.

Obsessed
4 January 2011, 17:09
2) Ik heb ongeveer een 3 weken terug Ccleaner gedraaid, nergens aangekomen verder en opgeruimd wat ie standaard aangaf.

3) AVG heeft een nieuw TuneUp helpprogramma en ook dat heb ik 1 keer gedraaid en de aangegeven "fouten" heeft ie verbeterd (volgens het programma dan)

Groetjes
Angélica
Die scan van CCleaner kan volgens mij het probleem niet veroorzaakt hebben, aangezien ik deze ook regelmatig draai en geen enkel probleem heb om MegaUpload te gebruiken.

Ik stel voor dat je met "systeemherstel" eens teruggaat naar een punt vóór die scan met AVG-TuneUp.

Angelica1962
4 January 2011, 17:30
Ik ben gelijk gaan kijken maar ik zie dat dat heel anders is t.o.v. XP waarmee ik hiervoor draaide, ik heb geen uitgebreid systeemherstel geheugen meer zie ik...de oudste die in de lijst staat is van 25-12-2010
In XP kreeg je een kalendertje te zien met alle data's waarheen je terug kon maar dat is blijkbaar in Win7 heel anders.
Het advies is dus helaas niet mogelijk merk ik.

Ik heb inmiddels opgezocht waarom dat is?? En heb een aanpassing gemaakt in de eigenschappen nu van mijn computer waarin standaard stond dat er 0% schijfruimte beschikbaar was voor systeemherstel.
De boosdoener waarom ze niet langer bewaard werden denk ik zo ?

Angelica1962
4 January 2011, 17:52
Hmm had ik de tekst nogmaals aangepast...mocht dat niet...ff opnieuw tikken dan maar:

AVG Tune Up heeft een reddingscentrum waarin wél meerdere data's voorkomen te beginnen op 12-11-2010
Als ik de oudste datum aanklik en ik kies de knop "herstel" dan krijg ik 2 keuze's :
1) Herstel enkel deze backup
2) Herstel deze backup en alle nieuwere backups

Ik snap alleen niet wát ie dan gaat herstellen als ik een keuze zou maken? Zou TuneUp die ongedaan maken wat ie zelf heeft aangepast in al die bestanden of gaat ie de bestanden gewoon weer opnieuw herstellen?

Sorry voor mijn chaotische berichten maar hopenlijk herkent iemand de TuneUp keuze's :)

Angelica1962
4 January 2011, 18:00
Wederom even verder gezocht.....want vragen is wel makkelijk maar zelf meedenken is ook een eigenschap die ik bezit.
Zo te lezen is hetgeen ik hierboven schreef dè manier om de wijzigingen terug te draaien.
De vraag die overblijft is voor mij echter....zal dat een slimme zet zijn om dat te gaan doen ?


Wijzigingen terugdraaien die AVG PC TuneUp heeft aangebracht in de computer (javascript: togglefaq(3906);)
Ga als volgt te werk om de wijzigingen terug te draaien die AVG PC TuneUp in de computer heeft aangebracht:



Klik op Start->Programma's (of Alle programma's -> AVG PC TuneUp 2011 -> AVG Rescue Center.
Selecteer in het linkerdeelvenster Back-ups.
Selecteer in de weergegeven lijst de back-up die u wilt terugzetten en klik op Herstellen.
Als u de bovenstaande procedure volgt, kunt u alle wijzigingen die AVG PC TuneUp heeft doorgevoerd, stuk voor stuk terugdraaien.

compuchrisje
4 January 2011, 23:24
Je kan ook trapsgewijze werken, Angelica, en beginnen met de meest recente wijziging of toch omtrent de datum van waar je vermoed dat het niet meer lukte met MegaUpload. Volgens mij maakt TuneUp enkel de wijzigingen van het eigen programma ongedaan, niet van andere.
Best met cleaner en tuners wat voorzichtig omspringen...

peenif
5 January 2011, 11:19
Die back-ups staan in een map van het programma en hebben inderdaad enkel te maken met wijzigingen aangebracht door AVG PC TuneUp 2011, ik zou zeggen alle back-ups selecteren en herstellen zodat je configuratie weer net is als vroeger want wie weet wat dit TuneUp programma nog meer 'geTuneDownt' heeft :D.
Ik heb ooit een TuneUp programma aangeschaft en die heeft de boel dermate verziekt dat dit tot een herinstallatie van mijn PC heeft geleid, neen dank U, nooit meer. Laat gerust wat goed draait, zou de raad van tante Kaat kunnen zijn (of nonkel peenif) :lol:.

Angelica1962
5 January 2011, 18:09
Nou dan ga ik toch proberen de wijzigingen van pc TuneUp weer te herstellen....ik doe ze wel allemaal want in mijn beleving werkte Megaupload na het installeren en draaien van TuneUp niet meer.
Ervaring zegt echter wel met zoiets dat het toch nooit helemaal meer goed komt....wat Peenif zegt herken ik wel....op hoop van zegen dan maar !
Groetjes en bedankt voor het advies, als het weer zou werken laat ik dat weten.....zo niet...dan ga ik wel verder zoeken :)

Angelica1962
5 January 2011, 21:04
Ik heb alles terug gedraaid maar het heeft niet mogen baten....Megaupload wil ondanks het terugdraaien nog steeds niet werken.
Ik zal wat anders moeten verzinnen vermoed ik....maar ja wat ??

peenif
5 January 2011, 21:21
Doet dit zich voor in eender welke browser??? Of heb je er maar één (IE)? Anders eens proberen met Firefox of Google Chrome bv., indien het met een andere browser wel lukt weet je alvast dat mogelijks de instellingen van IE de oorzaak zijn. Je zou ook eens een HijackThis logje kunnen laten analyseren hier op het forum, lees hier (http://www.minatica.be/threads/71380-Beleid-Hijackthis-eerst-lezen-voor-je-hier-iets-post%21) hoe.

Obsessed
6 January 2011, 00:23
Ik heb hier juist ook nog eens getest met IE8 onder Win7 en kan zonder enig probleem een download starten bij Megaupload (niet-premium).

Angelica1962
6 January 2011, 18:19
Doet dit zich voor in eender welke browser??? Of heb je er maar één (IE)? Anders eens proberen met Firefox of Google Chrome bv., indien het met een andere browser wel lukt weet je alvast dat mogelijks de instellingen van IE de oorzaak zijn. Je zou ook eens een HijackThis logje kunnen laten analyseren hier op het forum, lees hier (http://www.minatica.be/threads/71380-Beleid-Hijackthis-eerst-lezen-voor-je-hier-iets-post%21) hoe.

Dat ga ik even doen....al zie ik die berichten wel vaker en zie ik alles vliegen, maar neem aan dat diegene die het leest begrijpt wat er staat....ik ga dat even doen, bedankt ':-)

Angelica1962
6 January 2011, 19:36
Ik heb alles gedaan zoals is uitgelegd voor een Hijach This vraag en deze geplaatst op de aangegeven plek in de uitleg, bedankt voor de hulp in zoverre....mijn probleem en ik verplaatsen ons daarheen :) Topic kan mijns inziens op slot :)