Volledige versie bekijken : Manier van foto's printen



Phil O'Sophe
7 January 2011, 17:53
Om foto's te printen biedt de Wizard in "Geavanceerd" o.a. volgende mogelijkheid: "langere of kortere droogtijd".
In welke gevallen is één van beide aan- of af te raden?
Heeft dat soms invloed op de "verkleuring" tijdens de droogtijd?

Dank voor elke uitleg.

peenif
7 January 2011, 18:20
Wizard van welk programma???

Phil O'Sophe
7 January 2011, 20:15
Wizard van welk programma???

"Wizard om Afbeeldingen af te drukken", dat zal wel "iets van Windows XP" veronderstel ik.

http://img266.imageshack.us/img266/6963/wizarde.jpg

wizaron
10 January 2011, 13:51
Even terzijde denk ik niet dat het qua kostprijs, inkt, fotopapier en met verkleuring na verloop van tijd nog interessant is om deze zelf af te printen, als je de mogelijkheden, prijzen, kwaliteit en snelle levering bekijkt aangeboden op het net van foto service diensten.

peenif
11 January 2011, 12:32
Om foto's te printen biedt de Wizard in "Geavanceerd" o.a. volgende mogelijkheid: "langere of kortere droogtijd".
In welke gevallen is één van beide aan- of af te raden?
Heeft dat soms invloed op de "verkleuring" tijdens de droogtijd?Ik zou het echt niet weten Phil 'O, ik gebruik de wizard van mijn printer in de zeldzame gevallen dat ik nog zelf een foto print (reden: zie de post van wizaron).

compuchrisje
12 January 2011, 00:18
Het is de wizard van XP die onze Philo treitert. Gebruik gewoon de software die bij de printer meekwam om deze te installeren én in te stellen.
En net als Wizaron denk ik dat foto's afdrukken je een boel geld gaat kosten en heel veel vale foto's zal leveren binnen x tijd.

Phil O'Sophe
12 January 2011, 19:16
Dank voor alle technische en "wijze" raadgevingen. Hier mag nu een slotje op.