Volledige versie bekijken : Iemand ervaring met Draadloze USB printserver



voiratsou
9 January 2011, 19:45
Hallo,

Ik overweeg een nieuwe laserprinter (CLP 325, en wil daar bij een printserver bij kopen
(Als de printer het begeeft heb nog wat over).
Heeft iemand ervaring met een drl server er zijn nml niet veel reviews,en die zijn ook nog negatief.

Vr gr,

Joh.

Edje
10 January 2011, 18:16
Wat zijn de meerkosten als je een printer met geintegreerde netwerkinterface aanschaft tov een extra losse printserver?
Ik gebruik zelf een USB printservertje van Linksys, die werkt grandioos.

voiratsou
11 January 2011, 19:22
Bedankt voor je reactie,
Meer kosten minimaal € 90
Dat USB printservertje van Linksys is dat draadloos want een bekabelde (sitecom) heb ik ook.

Edje
12 January 2011, 17:49
Ja draadloos inderdaad: Cisco-Linksys WPS54U2 Wireless-G print server voor USB 2.0

g_man
12 January 2011, 19:08
Ik zou ook voor een WiFi printserver gaan als je meerdere PC's met dezelfde printer moet bedienen. Deze zijn ook wel niet goedkoop en kijk vooral naar de aansluiting van de printserver (USB, parallel, LAN,...). Je kan ook printservers kopen voor MFP. Altijd checken of hetgeen je wilt kopen compatibel is met je printer. Ik heb er een van sitecom denk ik en dat is top.
Ik had voor mijn ouders een WiFi printer van HP gekocht en ik daar is constant miserie mee.

voiratsou
2 February 2011, 11:43
Bedankt voor de reactie,
Alleen ik kan onderstaande server niet vinden (google)

Cisco-Linksys WPS54U2 Wireless-G print server voor USB 2.0

Amathanio
2 February 2011, 22:32
Ik gebruik http://www.bestel-shop.nl/Computer-produkten/Printer-servers/USB-2.0-DRAADLOZE-PRINTSERVER-cmp-printser20.html.
Werkt perfect! De installatie gaat goed en vlug. In het begin had 1 laptop van de 5 moeite met installeren. Maar als ik me niet vergis is het sinds kort een EOL-product.

voiratsou
3 February 2011, 14:27
Hartelijk dank voor de info

J