Volledige versie bekijken : [GEZ] Legend Of Dragoon (PSX) in goede staat



Y-Ssin
24 January 2011, 22:14
Ik ben dus een grote van van het spel LOD, kheb hem al verschillende keren uitgespeeld (geleend van een vriend) mr kzou hem héél graag nogis spele op de ps3, op een full hd scherm en hem in de collectie houden. Het liefst van al zou ik hem nieuw kopen (opt net dan) mr kvind hem nergens in PAL en heb me laten vertellen dat hij in NTSC niet op de ps3 zou werken. Mocht iemand hem nieuw vinden opt net en in PAL en voor een laat dan gerust een link achter ;)

En anders hoop ik dat iemand hem hier op minatica in zijn/haar bezit heeft en hem aan mij wil verkopen! :D
Dus wie zich geroepen voelt, aarzel niet! ;)

tonomagerko
13 February 2011, 22:04
LOD is idd een goed spel, heb het zelf ook liggen (en neen, je ik verkoop het niet). Maar de ps3 heeft geen regio's meer, je kan dus games van america spelen op een ps3 die hier gekocht hebt zonder problemen. voor zo ver ik weet zou dat met ps1 en ps2 spellen ook moeten lukken.

Aangezien ik het LOd heb liggen kan ik zeggen dat het een ps1 spel is dat werkt (sommige spellen werken nu eenmaal niet meer op een ps3)

als ik jou was dan zocht ik naar op ebay naar iemand die zelf het transport wilt betalen.

hoop dat dit je helpt.