Volledige versie bekijken : packerd bell



elie
29 January 2011, 11:22
hoi beste mensen mijn probleem ih heb de laptop moeten formateren en,
alles ging goed hij doorloopt alle stappen, op een gegeven moment geeft hij aan de, computer op eerste gebruik voorbereiden, ik doorloop alles en hij start terug op maar nu vraagt hij altijd de computer op eerste gebruik voorbereiden als ik opstart en doorloopt hij het hele proces opnieuw,gewoon opstarten lukt niet :wall: wie kan er mij helpen aub gr elie

slicky
29 January 2011, 13:28
heb je de pc teruggezet naar fabrieksinstellingen?
formateerd hij traag of vlug? als je kan kiezen? zo ja kies dan voor traag

welk os installeerd hij? Win7 of Vista of XP.

die info kan misschien van pas komen hé

elie
29 January 2011, 13:55
hoi slicky hij formateerd vlug en nee kiezen kan ik niet ik heb win7 installeerd maar telkens ik de laptop opstart krijg ik
de computer op eerste gebruik voorgrbruik telkens opnieuw gr elie

PeterN
29 January 2011, 15:59
Hoe heb je geformateerd? Van een orginele win7 cd, geen upgrade. Of van een recovery partitie?
Plaats anders als je de cd hebt even de cd terug en laat van cd opstarten en kies herstellen.

slicky
29 January 2011, 19:06
wanneer je kan kiezen welke partitie je gebruikt probeer die dan eerst eens te verwijderen(pas op dat je uw recovery partitie niet verwijderd!!!!)
daarna moet je dan die lege ruimte gebruiken om te installeren.een nieuwe partitie maken zeg maar.

of anders eens zoals PeterN zegt

Hoe heb je geformateerd? Van een orginele win7 cd, geen upgrade. Of van een recovery partitie?
Plaas anders als je de cd hebt even de cd terug en laat van cd opstarten en kies herstellen.

elie
29 January 2011, 20:40
ja jongens format win7 cd heb ik gedaan , en als ik de pc terug laat opstarten met cd win7, doet hij niets ma komt da scherm met de computer op eerste gebruik voorbereiden verder kan ik niets doen dat komt er telkens als ik opstart gr elie

elie
30 January 2011, 11:14
hallo jongens pc is terug inorde heb fabrieks instellingen gedaan en alles ok bedankt om me te helpen hier mag een slot op thx iedereen gr elie