Volledige versie bekijken : Internet wil nie



Mrjraider
5 February 2011, 16:49
Hallo beste leden,

Ik heb op een acer aspire 3050 win xp prof gezet. Nu heb ik alleen geen internet. Draadloos wil gewoon niet want hij vind geen netwerken? Wat kan ik hier aan doen?


mrjraider

Peter.B
5 February 2011, 20:44
zijn alle drivers geinstalleerd?
klik eens op deze computer-rechter muisknop-beheren-apparaatbeheer.staan daar gele uitroeptekens?

Mrjraider
6 February 2011, 21:43
Geen gele uitroeptekens o.i.d alles werkt naar behoren enzo.

Baloeke
6 February 2011, 22:39
Domme vraag. Heb jij thuis wel draadloos internet? Zoja staat je draadloze router wel aan, of staat die draadloze router bv in de kelder dat je in je living geen internet kan ontvangen?

Mrjraider
7 February 2011, 19:49
:wall:Ja tuurlijk staat die aan zo dom ben ik nu ook weer niet xD maar moest je dat niet handmatig instellen ofzo??

Peter.B
7 February 2011, 20:02
lees dit eens,wie weet:http://www.tweakwindows.nl/forum/netwerken-servers/8146/Geen-draadloosnetwerken-gevonden.html

PeterN
7 February 2011, 23:37
Geef eens een beter beschrijving van dit 'Draadloos wil gewoon niet want hij vind geen netwerken?'
Welke foutmelding krijg je? Scan eens naar beschikbare draadloze netwerken en kijk als het jouw e er tussen staat. Is het beveiligd? Dan moet je dezelde beveiliging in je pc opnemen. Heb je mac adres beveiliging? Dan moet je het mac adres van je pc opnemen in de router.
Best geef je zoveel mogelijk info wat fouten je krijgt bij de handelingen die je onderneemt want voor ons is het niet evident te weten wat je doet en wat je dan ziet ;)

Edje
8 February 2011, 02:03
Als je geen draadloos netwerk vind, dan kan het zijn dat je adapter niet aan staat. Meestal activeer je deze met een combinatie van de Fn en een F toets waarop een antenne symbool op staat of met een schakelaar ergens aan de zijkant van je laptop.

Mrjraider
26 February 2011, 00:21
Als je geen draadloos netwerk vind, dan kan het zijn dat je adapter niet aan staat. Meestal activeer je deze met een combinatie van de Fn en een F toets waarop een antenne symbool op staat of met een schakelaar ergens aan de zijkant van je laptop.


Ik kan me zelf wel voor me kop meppen xD aan de voorzijde van de laptop zat een klein aan/uit knopje van de draadloos internetadapter

compuchrisje
26 February 2011, 00:24
Haha :lol: Dan is dit meteen weer opgelost!