Volledige versie bekijken : externe harde wordt niet herkent



vika
10 February 2011, 00:49
Ik heb 2 externe harde schijven gekocht van het merk medion van 500 gb.Eentje heb ik gezet op fat 32,nu ik heb die aangesloten aan de usb van mijn nieuwe panasonic tv om er programma mee op tenemen.Dat doet hij ook maar wil ik de harde schijf afspelen op mijn laptop met vista doet hij dat niet, zelf herkent de harde schijf niet.OOk aangesloten op een andere laptop met windows 7 aan boord maar niets.Sluit ik die 2de externe harde shijf herkent hij die wel.Moet ik daar een speciale programma voor hebben om dat te kunnen afspelen.Als ik de harde schijf waar ik heb mee opgenomen van tv terug aansluit kan ik alles afspelen op tv,eerst dacht dat ze kapot was maar dat is niet want op tv werkt die wel.Wie heeft hier ervaring mee. Gr. V

PeterN
10 February 2011, 01:27
Ik vrees dat dat niet gaat. De HD wordt geformatteerd in 'file system FreeBSD/386' en vormd een paar met je TV. Dit wil zeggen dat zelfs de HD niet afspeelt op een andere TV van het zelfde merk.
Op je PC krijg je de schijf ook niet aan de praat, zelfs niet in freeBSD. Alle Live TV wordt zo beschermd ...