Volledige versie bekijken : toegang geweigerd



pantah
17 February 2011, 00:13
Ik probeer bij Motocross madness 2 wat omgevingen en nieuwe tracks bij te voegen. Hiervoor heb ik zip-files gevonden met tekst en uitleg erbij, maar als ik de desbetreffende files wil uitpakken in de aangegeven map (in mijn geval C:/program files/microsoft games/motocrossmadness 2/teraform ) krijg ik melding dat de toegang geweigerd is met verwijzing naar de volgende map C:/users/privé/AppData/local/temp/2010_11_19 Cannot creat stonepeakMX.env

De extensie .env is wss een extensie binnen het spel dat naar 'environment' verwijst

In de tutorial bij het zip-bestand staat hierover niks vermeld qua eventuele oplossing. Weet iemand raad?

Mrjraider
17 February 2011, 22:58
Dan moet je dat Zip-bestand ergens anders uitpakken ( bijvoorbeeld bureaublad) dan de bestanden naar de betreffende map verplaatsen.

pantah
18 February 2011, 01:14
Ik had hetzelfde intussen op mijn andere pc uitgeprobeerd en daar lukt het wel. Die draait op XP terwijl degene waar het niet op lukt op 7 draait. Op die XP-pc heb ik eigenlijk dat gedaan wat je voorstelt, dus dat kan ik op de '7' ook eens proberen. Morgen nieuws erover. Alvast bedankt!

Mrjraider
28 February 2011, 21:36
Is het gelukt? (10 dagen later xD)