Volledige versie bekijken : windowsmediaplayer 11 voor xp



philipcolombie
19 February 2011, 18:47
KAN MET MIJN WINDOWSMEDIAPLAYER ENKEL CEEDEES BRANDEN OM OP DE PC AFTESPELEN,MAAR KAN GEEN CEEDEES BRANDEN OM INDE WAGEN OF HIFI INSTALLATIE AFTESPELEN.

Wat moet ik nu doen om ceedees te kunnen branden om ook deze ceedees te kunnen afspelen in de wagen of op mijn hifi installatie?

Kan iemand me helpen a.u.b. : windows 11 xp


dank u vanharte

groetjes en tot wederhoren

berger
19 February 2011, 20:16
Ik kopieer MP3 bestanden met de windows XP-functies naar een CD en dat speelt op de PC, in de auto en waarschijnlijk elders.

philipcolombie
19 February 2011, 21:03
Wat zou mijn probleem dan kunnen zijn ?

compuchrisje
19 February 2011, 21:21
Dat je speler in je auto of stereoketen geen mp3 kent? Hoe ga je meestal te werk?

philipcolombie
19 February 2011, 21:57
De spelers hebben altijd gewerkt met mp3.

songs in de linkse kolom plaatsen om te branden en nadien de ceedee branden.

philipcolombie
19 February 2011, 21:59
Sinds ik gisteren een DVD heb gebrand ,kan ik nu geen ceedee meer branden ofwel wel branden,maar niet laten afspelen buiten de pc.

Baloeke
19 February 2011, 23:16
Welk brandprogramma gebuik jij? Wordt de cd 'gesloten' nadat deze gebrand word?

philipcolombie
20 February 2011, 17:46
met windowsmediaplayer brand ik mijn ceedees en de ceedee wordt gesloten na de branding

compuchrisje
20 February 2011, 23:36
Dan is het best mogelijk dat het merk schijfjes niet wordt geaccepteerd door die apparaten. Ben je recent veranderd van merk? Het branden van een DVD kan hier volgens mij van geen invloed zijn.

ghost
20 February 2011, 23:44
Lees pagina 220 heel vanonder dus http://www.visualsteps.nl/xpdeel3/Hoofdstuk7_WMP11.pdf
Je moet ergens nog iets aan duiden bij branden.

strikerfox
21 February 2011, 10:52
als het mp3 zijn moet je ze laten branden door WAVE te selecteren.;)

suc6

fox

philipcolombie
21 February 2011, 21:22
Hij vind de lege schijfjes niet of het aantal minuten of megabites om te kunnen branden.
Is het merk ook afhankelijk: ik heb al meerdere merken gebrand zoals deze van de aldi,sony en kruidvat.

Nu plots gaat het branden niet meer.

butskristof
21 February 2011, 21:58
Om te branden gebruik ik altijd CDBurnerXP. Ik ben vanwege zo'n dingen al een lange tijd afgestapt van WMP.

Mvg,
Kristof.

philipcolombie
21 February 2011, 22:55
op wat moet het staan audio cd of op gegevens cd of DVD?Zal eens proberen.

ik heb al altijd dezelfde cdkes van aldi gebruikt en geen problemen had,maar nu kan ik geen cdkes meer branden en het zijn nog steeds altijd dezelfde van de aldi.

Alvast dank voor de informatie aan allen die me helpen.

philipcolombie
21 February 2011, 23:52
Mijn dank aan alle medewerkers,mijn windowsmediaplayer kan weer cds en dvd branden: oorzaak = branden stond op gegevens cd of dvd en deze moest op audio cd staan.
Met dank ook aan ghost voor de informatie .

Groetjes philip, thanks.

Baloeke
21 February 2011, 23:54
Wat voor een miserie een kleine instelling soms kan doen. Deze gaat op slot.