Volledige versie bekijken : gmail : i.p.v. Postvak IN krijgt ik Archiveren. Hoe krijg ik terug Postvak IN



Mercator47
21 February 2011, 17:40
Na wat geklungel bekom ik Archiveren i.p.v. Postvak IN.(GMAIL)
Hoe kan ik dat terug in orde maken?

Dank voor elk antwoord.

Baloeke
21 February 2011, 22:14
Brengt de tip, die Microsoft hier geeft (http://office.microsoft.com/nl-be/outlook-help/een-map-handmatig-archiveren-HA001121610.aspx), een oplossing?

EdGi
22 February 2011, 03:57
Mercator47, normaal kom je bij het inloggen op je account automatisch in de inbox. Als je een mail gelezen hebt, krijg je links boven als eerste "back to inbox", vrij eenvoudig toch?

Mercator47
9 April 2011, 19:59
En nog dit:
Als ik "op verplaatsing speel"...met mijn laptop....Kan ik dan vanuit mijn vakantieoord mijn gmailadressen bereiken? M.a.w.: zitten mijn contacten bij Gmail of op mijn PC?

Baloeke
9 April 2011, 21:16
Als je de contactpersonen in je GMail hebt opgeslagen zouden deze toegangelijk zijn vanuit iedere pc. Denk nu niet dat iedereen je contactpersonen kan zien. Je moet wel ingelogd zijn met jou emailaccount (gebruikersnaam en wachtwoord).

Als je gebruik maakt van een apart programma (outlook, livemail,...) zijn je contact personen enkel te bereiken via jou eigen laptop. Je moet natuurlijk op het internet geraken om mails te versturen.

EdGi
9 April 2011, 22:20
Mercator 47, Alle gegevens van je gMail worden getoond zodra je correct ingelogd hebt, ongeacht de locatie of het type computer dat gebruikt wordt. Zelfs het land waaruit je je mail benadert heeft (naar mijn ervaring) geen invloed, zolang je gebruikersnaam en paswoord maar correct zijn. Succes:-)