Volledige versie bekijken : fout in ie8 en ie9 en chrome niet?



fenix1950
22 February 2011, 13:20
Hoi,ik krijg sinds enkele dagen op site`s zoals www.kleurplaten.nl (http://www.kleurplaten.nl) ook op andere site`s de volgende fout melding als ik een tekening wil uit printen.
:Fout opgetreden in het script op deze pagina.
regel:2107
teken:1
fout :niet nader omschreven fout
url :res:ieframe.dll/preview.js
Ik heb ie8 al terug geinstaleerd maar deed het toen ook nog toen weer ie9 doet het nog steeds en bij Chrome geen problemen.Ook de printersoftware en driver opnieuw geinstaleerd.
Wie weet wat er zou kunnen fout lopen?

Bedankt alvast

PeterN
23 February 2011, 00:21
Open internet explorer en kies in het menu extra->internetopties->tabblad geavanceerd. In het lijstje dat je ziet moet je bijna tot geheel onderaan scrollen, dan zie je het item:
- Foutopsporing in script uitschakelen (internet explorer) -> deze moet een vinkje hebben
er net onder
- Foutopsporing in script uitschakelen (overige) -> moet ook een vinkje hebben
iets verder naar onder heb je dan nog
- Melding van elke scriptfout weergeven -> hier moet geen vinkje staan

Sla alles op en probeer eens opnieuw.

fenix1950
23 February 2011, 06:31
Hoi PeterN,
ik heb gedaan wat jij voorstelde maar dan krijg ik een andere foutmelding.
Wilt u de fouten op deze webpagina oplossen?
Klik op ja of nee voor het testen van fouten?
Ik klik op ja en dan krijg ik het hele scrip met de fouten in geel en rood aangeduidt welke ikin mijn eerste bericht op somde.
Spijtig maar dat was het niet.
Bedankt.

Jelle
23 February 2011, 10:50
Klik in dat tabblad Geavanceerd dan eens op de knop "Opnieuw instellen" om alle opties van IE te resetten :)
Foutopsporing staat normaal standaard uitgeschakeld. Vreemd dat het zelfs met Peters suggesties niet lukt, want meer opties daaromtrent zijn er niet, denk ik toch. Maar met "Opnieuw instellen" weet je het zeker.

fenix1950
23 February 2011, 18:53
Hoi Jelle,juist gedaan wat jij voorstelde maar geeft nog steeds dezelfde fout.
Bedankt.Maar volgens mij moet het toch iets met IE te maken hebben daar ik die fout niet heb met CHROME of FIREFOX die printen de tekeningen zonder probleem uit.
Bedankt.

ghost
23 February 2011, 21:03
Is in het Engels maar wie weet voor u de oplossing klik (http://forums.techarena.in/windows-vista-mail/1170653.htm)

fenix1950
24 February 2011, 19:25
Ik ben nu overgestapt op chrome en daar werkt alles mee.
Deze morgen nog win7 opnieuw geinstaleerd en toen de software en drivers van de printer en ie8 maar ik kreeg nog steeds dezelfde fout ook na de instalatie van ie9.
Toen chrome geinstaleerd en geen probleem bij het uitprinten van tekeningen voor de kleinkinderen ik blijf dus voorlopig bij chrome.
Iedereen bedankt voor de tips.:good: