Volledige versie bekijken : windows live mail



sandro
3 March 2011, 10:30
ik zit hier met een probleem over, als ik een gewone mial verstuur met tekst erin naar iemand dan verstuurd hij deze zonder problemen maar wanneer ik naar mijn afbeeldingen ga en een foto rechts aanklik, en dan deze wil kopieren naar mijn émailgeadresseerde dan wil hij deze niet versturen, die mail blijft zitten in mijn postvak uit en het is niet dat die foto te groot is want hij is maar 256kb.
ik krijg wel een foutmelding van :

Er is een onbekende fout opgetreden.
Server: 'uit.telenet.be'
Windows Live Mail-fout-id: 0x80070057
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee

en ik krijg nu ook altijd een melding wanneer ik een mail verstuur om mijn aan te melden op windows live mail, vroeger had ik dat niet en ik weet niet hoe ik dat moet verwijderen

mvg sandro

PeterN
3 March 2011, 13:02
Dit alles komt door een update waarschijnlijk. Als je dat venster krijgt met 'aanmelden op windows live mail' moet je het juist invullen en dan onderaan een vinkje zetten bij 'automatisch aanloggen'. Je gaat dan in het vervolg geen venstertje meer krijgen. waarschijnlijk gaat ook je ander probleem zijn opgelost. De fout komt waarschijnlijk omdat je op dat moment nog niet bent aangelogd;)

sandro
3 March 2011, 13:05
maar ik wil me niet inloggen
bestaat er geen andere mogelijkheid,kan ik windows mail bv niet verwijderen en herinstalleren
waarschijnlijk ligt het aan windows live essentials 2011

PeterN
3 March 2011, 13:19
Hola, even meer informatie doorgeven;) De dingen trekken heel veel op elkaar, ik weet het, maar met welk programma werk je voor uw emails? Windows live mail of windows mail. Deze laatste was enkel beschikbaar in Vista en niet meer in Windows 7. Het venstertje dat je krijgt is van windows live mail? Als je windows live mail niet gebruikt heb je dat waarschijnlijk mee geïntalleerd via live essentials toen je Live messenger hebt willen installeren.

sandro
3 March 2011, 14:23
op die laptop staat er windows 7 en windows live mail maar hij is van mijn moeder en ik weet niet wat zij geupdate heeft want vroeger kreeg je dat kader niet om aan te melden

compuchrisje
4 March 2011, 00:40
Misschien heeft je moeder buiten jouw weten om haar wachtwoord aangepast?

sandro
4 March 2011, 21:59
keb het al lang opgelost, kheb me maar aangemeld voor de minste misérie