Volledige versie bekijken : Fijne avond windows 7 en psp wat ik meemaak !



suzy
9 March 2011, 23:19
Goedeavond ,
heb een laptop windows 7 en paint schop pro X3
alle filters enzv werken prima !( HP)
Dan heb ik een reserve laptop , (sony ) ook 7 en X 3
heeft gewerkt , maar nu kan ik geen filters meer laden ,
weet niet wat er gebeurd is , de pc dokter is langs geweest :D
en wist het ook niet .
Dus ik sta voor een raadsel , en eu ben wat nerveus :eek:
Hopelijk kan iemand van jullie me helpen , heb gelezen dat je aan de oudjes denkt :lol:
Ah ook krijg ik docks bestanden , niet veel maar toch .
Liefs en fijne avond Suzy :)

compuchrisje
10 March 2011, 01:00
Hoe heb je de filters bij het eerste systeem geïnstalleerd? Heb je ze op de juiste wijze in de goeie mappen gezet? Als het om betalende filters gaat, kan het zijn dat er geen tweede installatie wordt toegelaten.
De doc- of docx bestanden zijn word-bestanden, als je office hebt geïnstalleerd, moet je die normaal kunnen openen. Heb je dat niet, kan je die dingen nog openen in Wordpad, wat onder bureau-accessoires wel te vinden is. Of je installeert een OpenOffice, dan zijn je problemen meteen opgelost.

suzy
10 March 2011, 19:18
Bedankt voor de snelle reaktie Chrisje,
helaas raak ik er niet uit , heb pspx3 er nog eens af gedaan , en psp x2 opgezet , hetzelfde !
Kan zijn , dat omdat het 2 pc 'c zijn , er een filter is die iets verstoord ???
De filters zijn geen betalende , maar gaan dus wel in HP ,alsook gingen ze in vista ,
En nu in Sony plots of er is iets aan de instellingen ?
De dll bestandjes van mijn filters staan in HP ook prima , 1 / deze comuter , 2 / C / 3 /Programfiles / 4 Map thumbal Handler .
Bij Sony vind ik dit alles niet terug .
Zou het kunnen , mijn zoon heeft een huis netwerk gemaakt , om alles makkelijk te maken , dit andere dingen verstoord ?
Liefs en fijne avond Suzy

eplerra
10 March 2011, 22:00
Kijk hier even, misschien helpt dit wel, het is een oudere post van Adnilleke, maar daarom niet minder actueel.

http://www.topgirlz.eu/info/filters.html#vista

Onderstaande .dll bestandjes zijn naaodzakelijk voor een goede werking van de filters. Zie eens na of ze in de juiste folder geplaatst werden.
plugin.dll
MSVCRT10.DLL

suzy
10 March 2011, 22:16
:bow:Bedankt Pc Freak ,
lief van je reaktie , en ga dit morgen doen ,
het zegt me iets hoor , zal het nakijken weet dat het 64 bits is enzv.
En idd een zeer goede link nog !
Ga er morgen mee verder , ( ben nu op de (HP) die het goed doet , om wat te relaxen ,
deze nacht zat ik in mijn droom ,met een beitel in mijn pc :)
liefs en fijne avond hartelijk dank ook aan Adnilleke Suzy xxx:bow:

compuchrisje
11 March 2011, 00:22
Laat die beitel maar waar hij hoort, bij de beeldhouwer, want je pc-tje zal er niet zo gelukkig mee zijn en jij nog minder. Hoop dat je soelaas vindt met de hier gegeven opties.

Adnilleke
11 March 2011, 07:19
Hey Suzy,
Kzin blij iets van jou te lezen http://i45.tinypic.com/fc1eki.gif
Kom maar eens kijken naar ons PSP-hoekje ? Er staan nieuwe lesjes http://i42.tinypic.com/11253xz.gif

De groetjes Lin