Volledige versie bekijken : Mobiel surfen...



roos paul
14 March 2011, 23:34
welke provider geeft de goedkoopste formule voor mobiel te surfen....:)
Ik weet het,googelen,en je bent er,maar zijn er mensen die ervaring hebben met dit?

Paul

Baloeke
14 March 2011, 23:56
Voor 15 Euro per maand heb je 2 GB om te surfen, 1000 SMSjes en 62 minuten om te bellen, handig he. Surf eens naar de website Mobile Vikings (https://mobilevikings.com/nl/) om meer te weten.

PeterN
14 March 2011, 23:57
Hangt veel van je gedrag af. Doe je veel sms ipv bellen of bel je per maand 3u. Heb je net veel data verkeer?

Ik ben voor Mobile Viking (https://mobilevikings.com/nl/) gegaan. Ik wilde zeker niet kijken naar het dataverkeer en dat is daar 2GB per maand. Dat krijg je dus nooit op :)
Daarnaast heb je 1000 smsjes en nog eens 1000 binnen hetzelfde netwerk. Voor bellen heb je 62 minuten.
Je kan alles online regelen, wat vrij vlot ging, en het geheel werkt gelijk een prepaid kaart. Je betaald 15 euro en je heb recht op bovenstaand. Gedurende één maand blijft je sms en data verkeer. Uw belkrediet blijft totdat het op is. Herladen doe je door terug te betalen via één van de vele betalingsmethodes.

Voor mijn gedrag komt het er op neer dat ik iedere maand automatisch herlaad voor 15 euro en ik 2GB data verkeer heb, 1000 smsjes en een dik uur bellen. Ik ben dan ook geen fervente beller maar wil wel bereikbaar zijn en kunnen surfen;) En ik kan je verzekeren, 2GB is veel over een gsm mast, ik krijg de helft nog niet op :)
Het geheel werkt via het netwerk van mobistar dat een goede dekking heeft.

EDIT: Lol Baloeke was voor met zijn kort berichtje :D

roos paul
6 April 2011, 22:17
Ik wil nu surfen op mijn gsm maar deze vraagt een sleutel,ik surf op mijn beschikbare WLAN thuis,dus hoe kan ik zo een sleutel vinden??Heeft dit met de router te maken?

Paul

PeterN
6 April 2011, 23:51
Ja, als je via uw draadloos netwerk thuis surft moet je de beveiligingssleutel invoeren waarmee je de draadloze router hebt beveiligd. Als je ook mac adres beveiliging hebt opstaan in je router moet je het mac adres van je gsm bijvoegen.