Volledige versie bekijken : Minatica kaapt Kapaza pictogram



Quazie
20 March 2011, 01:07
Een paar dagen geleden heb ik op Kapaza.be een paar zoekertjes gezet en verwijderd.
Of het hiermee samenhangt weet ik niet, maar ook pas een paar dagen geleden heb ik opgemerkt dat het pictogram van Minatica (links in de adresbalk, en voor de links in favorieten) vervangen zijn door het pictogram van Kapaza (K)
Sluiten en opnieuw de browser openen veranderd niets, K blijft.
Verwijderen van de favorieten helpt niet.
Opnieuw aangemaakte favorieten krijgen K op kop staan.
Vandaag IE9 geïnstalleerd. K blijft koppig staan.
Andere websites blijven hun eigen pictogram behouden.
Manueel de homepage op de adresbalk invoeren, met het pictogram van een andere site nog vooraan, zet K op kop na indrukken van ENTER. De homepage van Minatica opent normaal.
In een andere map onder favorieten vond ik nog een aantal links, naar discussies van Minatica, die ik al een tijdje niet bezocht had. Deze links hadden nog het goede pictogram.
Bij het aanklikken van deze links werd het goede pictogram in de adresbalk prompt gewijzigd naar K. Bij het sluiten van de pagina werd ook in de favorieten het goede pictogram omgezet naar K.
Is er iemand bekend met dit fenomeen?

Quazie
20 March 2011, 10:40
Het probleem heeft zichzelf opgelost. Alle pictogrammen op adresbalk en in de favorieten hebben de juiste kleur en vorm weer.
Na het schrijven van dit topic viel mijn oog onderaan deze pagina, op de discussie "Minatica pictogram".
Het was snel duidelijk dat dit niet hetzelfde probleem was als het mijne. Bij de reacties haalde men aan om de geschiedenis leeg te maken. Iets wat ik ook gedaan heb daar dit nergens kwaad kon. Er was onmiddelijk na het leegmaken van de geschiedenis niets veranderd maar deze morgen bij het opstarten was alles weer in orde. Het heeft blijkbaar wel geholpen.

Ps. IE9 loopt hier prima, en de nieuwe functie om pagina's vast te pinnen op de taakbalk is hier al met vreugde onthaald door het vrouwtje.

Mag slotje op