Volledige versie bekijken : nieuwe acc op ps3



yakie996
24 March 2011, 19:10
hey, een vriend van mij had sinds kort geen internet dus kwam die na mij met zijn ps3... dus ik gaf mijn id enz... in maar nu heeft die zelf internet en ja ook een eige id (aangemaakt op de pc) maar nu komt erop kan niet aanmelden gebruik gewone acc (ofzoiets in de aard) wat moet ik nu doen ??? ma geen nieuwe gebruiker wand het is zowat een freak met games er staan er zo'n 25 op....

Magnat
28 March 2011, 16:45
check alle inlog gegevens nog is goed na en de internet verbindingen, als alles bij jou heeft gedraaid moet het ook bij hem lukken!

mvg

General Bartor
28 March 2011, 17:40
Het PS3 systeem zorgt ervoor dat er maar 1 PSN-id per gebruiker kan worden toegevoegd. Als je een ander account wilt maken/aanmelden met een ander account, zal je een nieuwe gebruiker kunt maken. Op de PSP kan je wel je PSP 'loskoppelen' van het PSN-id, maar ik vrees dat het op de PS3 niet kan... Volgende week ben ik weer bij mijn vader en zal ik eens zien of het mogelijk is. Meld je dan is met jouw account (het gekoppeld account) aan en kijk eens rond bij 'account instellingen'... Ik hoop dat dit al iets van nut heeft.