Volledige versie bekijken : Nero 9



Averell
3 April 2011, 16:32
Iemand een idee wat ik moet/kan doen aub. Ik heb een nieuwe pc en ik wil mijn officiële downloadversie van Nero 9 terug op mijn nieuwe pc hebben maar nu kan je deze blijkbaar niet meer downloaden aangezien er nu nero 10 is?

peenif
3 April 2011, 17:43
Heb je die downloadversie niet als .exe op je vorige harde schijf staan, of een backup van gemaakt???

Averell
3 April 2011, 18:37
Ik heb wel het complete pakket nog bij programfiles staan, kan ik deze map compleet kopiëren en plakken of moet er nog ergens anders een installatie file zijn?

peenif
3 April 2011, 19:27
De installatie file (nero.exe) moet in deze map staan, die heb je nodig.

Averell
3 April 2011, 19:50
De enige map Nero.exe die ik via zoeken kan vinden opent Nero burning rom.

peenif
3 April 2011, 20:05
Welke .exe files vind je nog in die map? In Nero 7 (versie die ik heb) staat bv. ook NeroStartSmart.exe en met deze kan ik bij elke applicatie.

compuchrisje
3 April 2011, 21:15
Om een volledige installatie te hebben moet je een installatie-versie hebben. Het volstaat niet om een map van een andere pc te verhuizen. Het programma zal niet werken omdat er ook in de systeemmappen van Windows bestanden worden toegevoegd.
Had je voor die vorige pc dan geen cd of downloadbestand waarmee je het hebt geïnstalleerd? Die kan je wel opnieuw gebruiken volgens mij hoor.

Baloeke
3 April 2011, 21:21
Nero 10 is de huidige, en voor Nero 9 zal de downloadversie niet meer beschikbaar zijn.

Ik heb wel het complete pakket nog bij programfiles staan, kan ik deze map compleet kopiëren en plakken of moet er nog ergens anders een installatie file zijn?
Weet niet of dit gaat lukken. Vermoedelijk staat er in het register dingen vermeld over nero die nodig zijn om nero te starten.

In mijn versie, Nero 10, heb ik 22 mapen en de totale grote is is 2,3 GB

Averell
4 April 2011, 18:57
Het was een online gekochte , gedownloade versie en dan te snel geweest en niet eerst op een schijfje gezet maar direct geïstalleerd. Heb het ondertussen ook eens naar Nero gemaild wat de oplossing is, misschien mag je als klant wel Nero 10 nemen met dezelfde key net zoals je bij Norton steeds de recentste versie mag downloaden.

Fakke_Berto
4 April 2011, 19:53
Je kan her en der nog wel de Nero 9 downloaden hoor. Gebruik onze vriend google maar even. Als je niet veel doet met Nero kan je overwegen om een lite-versie te installeren. Die zijn gratis en ik heb zowel de 9 als de 10 versie gevonden.
Vermits je een officiële betaalde versie hebt denk ik dat het niet illegaal is om eventueel via torrents dezelfde versie op te halen.

Averell
4 April 2011, 20:08
Ja dat heb ik gezien maar omdat het meestal geen full versies waren... Als je een suggestie hebt waar een full versie te vinden is hoor ik het graag.

Averell
5 April 2011, 19:08
Heb ondertussen van Nero de volgende link gekregen en daar kan ik Nero 9 terug downloaden.
http://www.nero.com/eng/downloads-nero9-update.php

Hoe maak ik nu gelijk een back up als ik dit download, als ik bij het 1ste scherm opslaan doe heb ik enkel de Nero downloadmanager?

Averell
5 April 2011, 20:15
Alles is prima gelukt ook de back up ging vanzelf enkel je niet laten vangen door de melding Microsoft.NET.3.0... en gewoon op downloaden klikken.

Deze mag op slot , bedankt voor jullie reacties.