Volledige versie bekijken : Telenet Securitypakket



Mimosa
12 May 2005, 08:57
Het Telenet Internet Security Pack biedt je een optimale bescherming (max. 8 computers).

Het Pack bestaat uit: anti-virus, firewall, parental control en anti-spam. Meer info over elk van
deze diensten en over de prijs van het Pack vind je hier (http://www.telenet.be/producten/internet/telenet_internet/veiligheid/security_pack/).

Je kan het Pack na installatie 2 maanden gratis uitproberen (op 1 computer).
Klik hier (http://www.telenet.be/nl/producten/internet/telenet_internet/veiligheid/security_pack/installatie/) om het Telenet Internet Security Pack te downloaden en installeren.

Pas na die 2 maand word je gevraagd je hier te registreren en het abonnementnummer in het
programma in te geven. Bij elke abonnementswijziging ontvang je een nieuw abonnementnummer.
Het Telenet Internet Security programma zal je vragen om dit nummer in te geven.

Dit (bovestaande) staat te lezen op Mijn Telenet.
Vraag: Heeft iemand van de leden hier al ervaring mee? Heeft iemand dit al uitgeprobeerd of is emee bezig?
Graag antwoord. Thx!

Joky
12 May 2005, 09:23
nee wist zelf niet dat dit bestond bij telenet
Toch even uittesten denk ik :-)

Mimosa
12 May 2005, 09:36
Ik kreeg geen melding in mijn mailbox dat hierop reactie kwam. Nochtans heb ik dat aangeduid... En het is ook nog zoeken om te kijken naar mijn post om te zien of er reacties kwamen. tjonge toch...
Sorry, heb nog iet moeten aanduiden bij opties. Misschien dat ik nu verwittigd word?

Joky
12 May 2005, 20:43
geeft niks hoor ;) we moeten het hier allemaal nog een beetje gewoon worden he :)

dapi
12 May 2005, 22:04
zal het toch ook eens proberen
en wat heb je veranderd bij opties om een melding te krijgen???

alvast bedankt
dapi

Ivan
12 May 2005, 22:13
Alles draaid op winst.
Dus zal het ook nu weer zijn.
Iedereen bij telenet kan zijn mails laten scannen op virusen gratis.
Maar toch komen er nog virussen door.

Joky
13 May 2005, 07:41
zo ik heb het gisteren geinstalleerd

en het is het volledige internetsecurity pack van F-Secure

uitgerust met firewall en al

Ook met een internet filter voor mensen met kids

Daar kan je sex,gok,drugs,geweld.... site's blokeren

Het is 2 maand gratis dus tijd genoeg om het even grondig uit te testen :)

Mimosa
13 May 2005, 09:04
zo ik heb het gisteren geinstalleerd

en het is het volledige internetsecurity pack van F-Secure

uitgerust met firewall en al

Ook met een internet filter voor mensen met kids

Daar kan je sex,gok,drugs,geweld.... site's blokeren

Het is 2 maand gratis dus tijd genoeg om het even grondig uit te testen :)

Bedankt! Ik ga dat aan mijn ventje doorzeggen... :)

Mimosa
13 May 2005, 09:07
zal het toch ook eens proberen
en wat heb je veranderd bij opties om een melding te krijgen???

alvast bedankt
dapi

In gebruiker CP kan je ergens links op "wijzig je opties" aanklikken. In het tweede deel bij berichten & Noiticaties kan je daar dat aanpassen, bij standaard onderwerpen abonnoment mode. Je kan daar kiezen tussen:
- niet abonneren
- geen e-mail notificatie
- direct e-mail notificatie
- dagelijks e-mail notificatie
- wekelijs e-mail notificatie

Ik heb het op direct gezet...hopelijk vind je dat

trebel
13 May 2005, 12:35
beter afblijven van die telenet cadeautjes,ze zullen uw pc verpesten door konflikten met reeds in gebruik zijnde antivirus en firewall enz en de boel vertragen en het moet nog geld kosten ook net zoals opperhoofd ivan eerder al gezegd heeft

Mimosa
13 May 2005, 12:39
beter afblijven van die telenet cadeautjes,ze zullen uw pc verpesten door konflikten met reeds in gebruik zijnde antivirus en firewall enz en de boel vertragen en het moet nog geld kosten ook net zoals opperhoofd ivan eerder al gezegd heeft

staat toch bij dat je dan de norton moet uitschakelen? En als je met meerdere pc's werkt, heb je met 1x norton niet genoeg, want na verloop van tijd zegt hij: sorry maar je zit aan de limiet om nogmaals te installeren en dat kost toch ook jaarlijks geld?

trebel
13 May 2005, 13:45
dat is wel waar wat u zegt.
De tijd zal het wel uitwijzen hoe het zal aflopen
daaaag

dirk2
13 May 2005, 15:10
Ja het is van F secure van telenet ik weet niet dat het goed is.
Groetjes

dapi
13 May 2005, 17:38
bedankt mimosa

Joky
13 May 2005, 19:19
Geen enkel konflikt hier

je moet natuurlijk geen andere virus scanners of firewalls laten draaien

Het werkt zelfs heel goed , je krijgt ook de laatste nieuwe virussen die ontdekt worden in een appart schermke tezien

dapi
13 May 2005, 19:24
maar wel erg hoor dat trouwe klanten er toch weeral voor moeten betalen ondanks al de vele jaren gebruik van telenet

greetings
Dapi

Joky
13 May 2005, 19:53
Erg......
Zie hetzo : een virrus pakket kopen kost ook geld , om de update's te kunnen krijgen van die pakketen zoals norton, f-secure enzo moet je ook nog eens betalen per jaar....

Dus eigenlijk heb je het pakket gratis toch? en betaal je enkel voor de update's :)

dirk2
13 May 2005, 20:51
Ik heb nu F secure internet security gezet. is het zelfde als dat van telenet.
En zo tezien vertraag het mijn systeem niet.
Groetjes

neo
13 May 2005, 21:05
ik zit ook bij telenet, en persoonlijk zou ik niet betalen voor zo'n service, er bestaat toch al genoeg freeware om een groot aantal problemen te voorkomen.
niet kwaad bedoeld hoor;)

Mimosa
14 May 2005, 09:24
bedankt mimosa
Graag gedaan, dapi! ;)

Mimosa
14 May 2005, 09:28
Als je moet uitrekenen: 2x norton (voor meedere pc's + spysweeper...) en als je nu wat bij betaalt aan telenet kan je hun software tot op 8 pc's gebruiken = toch niet slecht? En prijs/kwaliteit komt op zelfde neer denk ik.

Gebruik je dan ook nog spysweeper en ad-aware naast je f-secure?

Joky
14 May 2005, 21:41
Jip Mimosa want spyware is iets anders als een virus he

ik gebruik ad-aware en microsoft anti spyware nog
en pc is spy en virus vrij :)

Wayne
15 May 2005, 11:41
Is inderdaad waar
Al hetgene wat telenet hier aanbied kanje zelf ook op uw pc instellen.
Veel mensen weten het niet dus Telenet speelt het spel slim en biedt dit in een pakket aan.
Zakelijk goed bekeken.
Enkel als je een beetje pc kennis hebt dan weet je dat dit pakket niet nodig hebt en dat je deze instellingen zelf ook kan doen.
Maar ja wie is nu de slimste???

seppe007
15 May 2005, 11:46
Als telenet iets aanbied staan er altijd kleine letters bij en die zijn soms kostelijk.

Mimosa
15 May 2005, 20:39
Jip Mimosa want spyware is iets anders als een virus he

ik gebruik ad-aware en microsoft anti spyware nog
en pc is spy en virus vrij :)
Dat wist ik ook wel. Dus spysweeper en ad-aware zullen we blijven gebruiken dan. Thx voor de uitleg.

Mimosa
15 May 2005, 20:40
Is inderdaad waar
Al hetgene wat telenet hier aanbied kanje zelf ook op uw pc instellen.
Veel mensen weten het niet dus Telenet speelt het spel slim en biedt dit in een pakket aan.
Zakelijk goed bekeken.
Enkel als je een beetje pc kennis hebt dan weet je dat dit pakket niet nodig hebt en dat je deze instellingen zelf ook kan doen.
Maar ja wie is nu de slimste???

Wij zouden het doen omdat het al bij al goedkoper uitvalt op den duur...

Baloeke
15 May 2005, 21:40
Is inderdaad waar
Al hetgene wat telenet hier aanbied kanje zelf ook op uw pc instellen.
Veel mensen weten het niet dus Telenet speelt het spel slim en biedt dit in een pakket aan.
Zakelijk goed bekeken.
Enkel als je een beetje pc kennis hebt dan weet je dat dit pakket niet nodig hebt en dat je deze instellingen zelf ook kan doen.
Maar ja wie is nu de slimste???

Als je het forum, op een heel goede site natuurlijk, dus Ivanhoe, regelmatig volgt komen er hier en daar wel nuttige tips op om je pc 'gratis' te beveiligen. Kijk maar eens bijvoorbeeld Tal van nuttige programma's (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=544&highlight=spyware). gepost door spykiller.

En in deze is ook nuttige informatie (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=41&highlight=online+virusscanner)te vinden, gepost door miekemoes

Mimosa
16 May 2005, 20:52
Ja en alles bij elkaar genomen: er had iemand gezegd (op dit forum) van : lees de kleine letterkes (en gelijk heeft hij/zij)

Wij overwogen om over te schakelen op expressnet plus omdat dat pakket erin zit. Ja voor de 1ste pc!!! Voor alle andere betaal je bijna 3 euro maandelijks bij :( en dan is het zeker niet goedkoper :(
Conclusie: we houden wat we hebben en boeren rustig verder met ons eigen pakket. ;) En de goede raad hier op deze site ;)

Ché
17 May 2005, 10:03
de kleine lettertjes.


@ mimosa: als je een gratis virusscanner wil:

www.grisoft.com (http://www.grisoft.com)

daar vind je avg7.0 free

Ché

Mimosa
17 May 2005, 14:12
de kleine lettertjes.


@ mimosa: als je een gratis virusscanner wil:

www.grisoft.com (http://www.grisoft.com/)

daar vind je avg7.0 free

Ché
Bedankt maar voorlopig is onze Norton nog goed. Maar ik zal het indachtig zijn voor later ;)