Volledige versie bekijken : Combi microwave



ybr
9 April 2011, 21:52
Beste,

Ik ben op zoek naar een handleiding, liefst in het nederlands, van een combi microwave galanz WD900ESL25RII 2IIIA.
Is er iemand die mij daar kan aan helpen ?
Ik vind niks terug op het internet en ook niks via de fabrikant.

Alvast bedankt.

compuchrisje
9 April 2011, 23:21
Ik vind ook enkel maar verwijzingen naar mensen die hem van de hand willen doen. Op de site van Galanz is jouw versie niet te vinden. Ik vrees ervoor, als je niet iemand vindt die eenzelfde heeft en die de tekst voor je wil inscannen.

Baloeke
11 April 2011, 23:03
Kan je geen email sturen naar die firma? Heb een tijd geleden een gelijkaardig probleem gehad met een Microgolfoven van het merk Daewoo. Ik had toen een handleiding gevonden maar mijn Italiaans is niet zo goed. Een paar dagen later ontving ik een mail met de handleiding in het Nederlands.

ybr
12 April 2011, 21:07
Het toestel is aangekocht bij blokker. Ik heb een mail gedaan naar blokker alsook naar de fabrikant zelf.
Bij blokker heb ik het antwoord gekregen dat ze dat niet hebben en mij niet verder kunnen helpen.
Van de fabrikant zelf krijg ik geen antwoord.

Baloeke
12 April 2011, 21:22
Als je van de fabrikant geen antwoord krijgt is dat minder prettig. Blokker kan denkelijk van alle verkochte apparaten geen handleidingen bewaren.

zariash
12 April 2011, 21:52
zou het kunnen dat het dezelfde is als op deze site
http://www.hendi.nl/site/producten
grtjs

ybr
16 April 2011, 09:30
Daar staat die niet tussen.

compuchrisje
17 April 2011, 20:19
Eerlijk gezegd, ik vind die zowat nergens terug en àls er iets van te vinden is, is dat niet bepaald positief. Denk dat je niets anders overblijft dan verder (andere forums, sites) dezelfde vraag te stellen. Misschien vind je iemand met een gelijkaardig toestel.

zariash
17 April 2011, 21:38
google eens naar general electric manuals galanz
grtjs

ybr
22 April 2011, 06:59
google eens naar general electric manuals galanz
grtjs

Jammer genoeg vind ik daar ook niks.