Volledige versie bekijken : Mening



italianboy
10 April 2011, 10:55
Hey,

Ik wil even m'n zegje doen over dit topic : http://www.minatica.be/threads/74651-Hotmail-Virus/page2

Ik vind het heel goed dat jullie je vrije tijd opofferen om andere te helpen.
Maar ik snap gewoon niet waarom jullie me niet willen helpen omdat ik een niet zo legale windows heb..
Ik heb natuurlijk (zoals iedereen) m' pc gekocht met een legale windows op, maar nadat ik mijn pc eens moest formateren werkte de serial niet die ik bij m'n pc meekreeg.
Waarom zou ik dan nog eens betalen voor iets dat ik eigenlijk al gekocht heb?!!

In het eerste logje had ik dit nog niet omdat ik nog op 30day-trial was..

Ik vind het gewoon echt een belachelijke reden om me niet te helpen, de crack bevat geen virus.. dus wat is het probleem
Ik kon even goed die regel verwijderen van m'n logje maar khad besloten om dit niet te doen en eerlijk te zijn. Maarja... hier lieg je dus beter.

Kwou dit gewoon effe kwijt.
Gelieve dit topic niet te sluiten/verwijderen, ik zou graag alle (boze) reacties horen.

Mvg
Chris

Rosty
10 April 2011, 13:55
Ik vind het heel goed dat jullie je vrije tijd opofferen om andere te helpen.
Bedankt daarvoor!


Maar ik snap gewoon niet waarom jullie me niet willen helpen omdat ik een niet zo legale windows heb..
Omdat wij vinden dat dat dweilen met de kraan open is!! En omdat je er vroeger al werd over aangesproken!!!
Zie: http://www.minatica.be/threads/64913-5-onverwijderbare-Virussen/page3
Er is een spreekwoord die zegt: een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen!!! Welnu, ik steek mijn tijd niet 2 keer in hetzelfde probleem als je niet luisteren wil!


In het eerste logje had ik dit nog niet omdat ik nog op 30day-trial was..
Dat is dus een leugen en je ziet we vinden alles terug.


Ik vind het gewoon echt een belachelijke reden om me niet te helpen, de crack bevat geen virus.. dus wat is het probleem
Omdat je "CRACK" nooit de beveiligingsupdates die uitkomen zal instaleren!!!


Ik kon even goed die regel verwijderen van m'n logje maar khad besloten om dit niet te doen en eerlijk te zijn. Maarja... hier lieg je dus beter.
Dat heb je geprobeerd en je bent tegen de lamp gelopen!!

Zo dit is dus geen boze reactie, gewoon een uitleg waarom ik je niet verder wil helpen!

italianboy
10 April 2011, 16:31
Omdat je "CRACK" nooit de beveiligingsupdates die uitkomen zal instaleren!!!

Dat is dus niet waar, alle updates zijn wel degelijk geinstalleerd.

italianboy
10 April 2011, 16:34
Dat heb je geprobeerd en je bent tegen de lamp gelopen!!

Echt niet , ik dacht dat jullie van een mug geen olifant gingen maken dus deed ik ni echt de moeite.
Ik kon ook alle zinnen ivm windows crack verwijderen maar zag er het nut niet van in.

compuchrisje
10 April 2011, 20:32
Muggen en olifanten worden hier niet aangepakt. Als je na bijna 2 jaar (het bovenvernoemde logje is van 2009), nog steeds met een illegale windows zit, dàn heb jij een probleem en niet wij. Ondertussen is er kans genoeg geweest om aan een legaal besturingssysteem te geraken.
Het binnen halen van cracks heeft meestal gevolgen, zoals spyware die zich ergens nestelt en je verdediging uitschakelt om meer malware binnen te halen (Trojan). In plaat van Hijackthis zou het dus beter zijn om eerst eens naar de winkel te gaan en een legale windows te vragen, of schakel over naar een Linux-distro als je geen onkosten wil maken.

PeterN
10 April 2011, 22:12
Ik begrijp feitelijk niet waarom je niet eerst het probleem aanpakt bij de wortels.

Kheb trouwens wel een legale serial maar die werkt niet. (geen idee waarom)
Als ik heb betaald voor windows en mijn key doet het niet, bel ik naar microsoft en ik kan zeggen dat de dametjes daar aan de telefoon over het algemeen vriendelijk en behulpzaam zijn hoor;) Ik begrijp dus niet waarom je niet eerst dit oplost en een telefoontje van 5 minuten pleegt. Als je windows 3 keer installeert werkt de key niet meer. Aangezien ik regelmatig herinstalleer heb ik dus ook al regelmatig moeten bellen en nog nooit problemen gehad.
Probeer eerst uw systeem legaal te krijgen zo heb je toch waar je recht op hebt. Daarna is er dan toch ook geen probleem meer ;)

Voor de rest gaat dit topic dicht. Hijackthis is geen discussie forum waar iedereen zomaar kan posten;)