Volledige versie bekijken : Oude diskettes, cd(roms), software, videotapes naar de vuilnisbak (gesorteerd)?



Alviarin
17 April 2011, 22:43
Hallo,

Ik trok vandaag een archiefkast open en zag dat ik nog muziekcassetjes liggen heb uit de jaren 80 (je weet wel, opnemen van de Top30 etc.), videocassetten van de jaren 80 en 90.
Nu heb ik al mijn gewenste muziek digitaal en wat ik nog wenste te bewaren van die videocassetten is ook al gedigitaliseerd op DVD. Heb zelfs geen videorecorder meer of cassettespeler.

Daarnaast lagen nog dozen oude software, meestal op diskettes (heb ondertussen ook al geen diskettestation en aan Windows 3.1 heb ik ook niet veel meer) van goed 15 jaar geleden en CD rommetjes die het blijkbaar ook al begeven hebben.

Dus de vraag: gewoon in de vuilnisbak mee met het gewoon huisvuil, uiteraard gesorteerd, of groot huisvuil, of naar het containerpark ermee?

compuchrisje
17 April 2011, 23:11
Als je niemand vindt die interesse heeft zal het idd containerpark worden. Al eens aan kringloopwinkel gedacht? Er zijn altijd mensen die graag die oude zaken zoeken.

peenif
17 April 2011, 23:29
KGA (Klein Gevaarlijk Afval) > containerpark of milieubox