Volledige versie bekijken : Header voor website



coopman
19 April 2011, 18:27
Hallo,

Voor school moet ik een website maken: www.site2.thijscoopman.net
Nu vroeg ik me af of iemand mij zou kunnen helpen om een header te maken (het is neit de bedoeling dat we die zelf maken), de header zou 960px breed moeten zijn en ongeveer 240 -300px hoog, enige vereiste is dat de naam "Panamarenko" in de header staat en een beetje bij de site past


alvast bedankt!

tonomagerko
20 April 2011, 10:20
Ik heb dit semester zelf ook nog een site moeten maken voor school. Voor mijn banner heb ik dit stukje code gebruikt


<!-- banner -->
<table width="100%" height="300%" cellpadding="0" cellspacing="0" border="0">
<tr>
<td background="banner.jpg" valign="middle" align="center">
<font style="font-family: Courier New; font-size: 100px; color: red "><strong>Zet hier je tekst</strong></font>
</td>
</tr>
</table>

Je kan de maten aanpassen naargelang de grootte van de afbeeldingen. Die moet je dan nog wel zelf even zoeken.

Hoop dat dit je verder helpt.

butskristof
20 April 2011, 10:43
Ik denk dat hij niet echt de code om de banner in de website te zetten bedoelde, maar de afbeelding zelf.

coopman
20 April 2011, 12:44
inderdaad, de juiste code heb ik, het is een afbeelding dat ik nodig heb :p

tonomagerko
21 April 2011, 10:34
sorry dan, moet ik niet goed wakker geweest zijn. mijn fout

dan vrees ik dat ik niet echt kan helpen, ik weet niet veel van het maken van afbeeldingen. en een artistiek ben ik nu ook niet echt.

compuchrisje
22 April 2011, 00:11
Ik denk dat je ietsje meer moet durven dan hier vragen voor een plaatje. Kijk eens op de site van Panamarenko zelf, pagina contact en stuur die mensen gewoon een mailtje. Misschien krijg je dan rechtstreeks materiaal dat je in je website mag gebruiken. (Pana is iemand die graag in de kijker staat, kan dus best lukken ;))

Magnat
22 April 2011, 09:08
a.u.b. 960x300 px
ik zou wel de groene kleur van het menu veranderen naar zwart, met witte letters.
Lijkt mij mooier dan da vies groen :p succes

http://magnat.uphero.com/images/panamarenko.jpg

mvg Roel

berger
22 April 2011, 19:17
Het is wel mooi, maar helaas gekopieerd. Kan uw prof gooogelen? Dus meer durven en iets origineels maken, je zult er veel meer plezier aan beleven.

coopman
25 April 2011, 12:50
Het is helemaal niet de bedoeling dat we die afbeeldingen zelf maken, mag gerust van internet komen

Magnat
27 April 2011, 09:16
Gekopieerd? :-) het is een werk van panamarenko, dus normaal dat als je googelt je die afbeelding tegenkomt, maar gekopieerd? ik heb de achtergrond zelf bijgewerkt en aangepast aan het bannerformaat en de handtekening erop gezet. dus hetzelfde zal je niet tegenkomen, durven en origineel zijn ja met je eigen kunstwerk dan, dat zou origineel zijn, maar niet panamarenko waar de opdracht over gaat. allez dat is mijn idee en anders (berger) moet je zelf mss is een inzending doen, over panamarenko dat gedurft en origineel is ... just saying ... mss beleef je er ook plezier aan ...

coopman
27 April 2011, 13:00
Trouwen bedankt Magnat, ik heb de header al op mijn site gezet, heel mooi
dankuwel!

coopman
15 May 2011, 13:51
Deze mag op slot voor mij :)