Volledige versie bekijken : site check: TTC Heemskerk



vermeud1969
24 April 2011, 23:25
Hallo,
graag had ik jullie commentaar gekregen over onze nieuwe website. Onze tafeltennis club bestaat binnenkort 25 jaar. Deze website draait nu ongeveer een maand onder domein host van weebly (http://www.weebly.com/link/4Ni6iW). Ze werd gemaakt met behulp van de online website building software van weebly.
Zowel qua content als visualisatie is deze site nu min of meer klaar, althans dat denken wij. Vermits de belangrijkste commentaar die van de bezoekers is, vonden we dit een ideaal moment om ook van jullie wat reacties en tips te krijgen over wat je leuk vindt, wat beter kan, of hoe we onze site nog kunnen verbeteren.

TTC Heemskerk (http://ttcheemskerk.weebly.com)

Alvast bedankt voor de commentaar, suggesties, ideetjes....:good:

vermeud1969 :cool:

Dexter
25 April 2011, 13:06
Ik zou de tekst in het algemeen verkleinen. (dus de gewone tekst van een bericht) De reclame vind ik zelf niet nodig en eerder storend en de google widget heeft niets met de website te maken? (Een google widget met tafeltennisnieuws zou wel passen :) ). De Google Translate vlagjes en widget lijken mij ook overbodig tenzij jullie tafeltennisclub een heleboel mensen met andere talen bevat of jullie veel volk van andere landen/talen verwachten. (concurrerende buitenlandse tafeltennisclubs?)

Voor de rest, mooie en goed functionerende website. :)


Dexter

salmax
25 April 2011, 21:17
ik ken niets van sites maar ik vindt dit een goede site.
wat mij wel op veel sites stoort is altijd de reclame .
want als ik er een programma voor bestaat dat dat verberg zou ik overwegen om dat programma op pc te zetten.

Baloeke
25 April 2011, 22:05
Ken er ook niets van, maar vindt de site mooi opgebouwd (y).
Zoals Dexter ook meldt vind ik het storend dat de vlagjes voor de vertaling aanwezig zijn. Is die vertaling dat Google aanbied wel correct?

Wat mij nog opvalt is het contactformulier. Maar 200 tekens is volgens mij vrij weinig. Heb een tijdje gelden ook eens zo'n formulier ingevuld met vragen dat ik had. Had toen 300 tekens ter beschikking.

Als men al begint met
Geachte, en op het einde, Met vriendelijke groeten. Is men al 32 karaters verloren en hebben eigenlijk nog niets gemeld.

Spoorzoeker
30 May 2011, 14:21
De afgeronde hoeken hebben in IE een wit randje.

Krotec
30 May 2011, 15:53
Zeker geen slecht begin.

Wat deze website vooral mist is structuur, regelmaat, voldoende witruimte en samenhang.
Vele elementen lijken onderling los van elkaar te zweven door de verschillende opmaak en kleuren (ronde hoeken, rechte hoeken, ...)
Je website zal direct al veel ordelijker ogen wanneer je meer witruimte tussen blokken tekst maakt en alles een logisch plaats geeft.
Vaak helpt het hiervoor een grid te gebruiken.
Je kan volgende tool hiervoor gebruiken en ook enkele voorbeelden bekijken: http://960.gs/

vermeud1969
30 May 2011, 20:24
Bedankt voor de reacties en aanmoedigingen...belangrijk om wat ideetjes of commentaar van anderen te lezen...helpt in ieder geval om van tunnelvisie af te raken :good:

Over de reclame... sorry maar is een club met klein budget, dus alle beetjes helpen om break-even te geraken. :bow:

Heb ook gemerkt dat IE de hoeken van de content block niet afgerond toont, daar waar Chrome en Firefox bvb dit wel tonen... bedankt Spoorzoeker... zal dit trachten te corrigeren. :wall:

En ook bedankt Krotec voor de tips over grids. Aangezien deze site gebouwd is met een online builder zijn de mogelijkheden vrij beperkt (en ook wat gesukkel met positioneren van inlassingen) maar zal zeker eens bekijken of die grids op één of andere manier kunnen geintegreerd worden.