Volledige versie bekijken : Hoe surf jij?



Baloeke
2 May 2011, 21:51
Dat wij met onze computer/laptop kunnen surfen op het wereld wijde web is niet nieuw. Er zijn nog talrijke mogelijkheden om te surfen, en liefst zouden wij heel de dag kunnen of willen surfen en dit op de onmogelijkste plaatsen, daarom deze poll. Graag zouden wij eens willen weten op welke manieren onze leden op het internet kunnen komen.
Ook kan je altijd een reactie plaatsen, over de tevredenheid van je toestel(len)

compuchrisje
10 May 2011, 01:04
Heb geen mobiele toestanden, vooral en alleen pc dus.

lucia
10 May 2011, 14:18
Ik surf met de pc maar ook met mijn laptop. (UPC-tevreden)
Mijn laptop is vooral voor de vakantie en de weekenden op de camping bedoeld. (via WIFI-tevreden)

Lucia

Adnilleke
10 May 2011, 14:34
Ik surf met mijn laptop. Alsook met de Nintendo DSXL en Nintendo Wii.

chira
10 May 2011, 15:58
:shy: met mijne computer pc :lol: is meer dan genoeg ;)

Phil O'Sophe
10 May 2011, 19:32
Met de pc.

salmax
10 May 2011, 20:28
met de desktop

butskristof
10 May 2011, 21:35
Buiten mijn pc & laptop gebruik ik sinds een jaar ook mijn gsm die een wifi-modus heeft.
In het begin werkte alles prima, maar na verloop van tijd begint dit toch wat tegen te steken. Maar dat ligt waarschijnlijk gewoon aan mijn gsm (Samsung Corby Surf). Volgens mij is de processor van dit toestel echt niet sterk genoeg om dit soort toestanden te doen. Ik krijg constant de melding 'Unexpected Failure' of mijn gsm blokkeert gewoonweg. Een vriend van me heeft hetzelfde toestel en dezelfde problemen.
Als er mensen zijn die graag surfen via hun gsm/iPod Touch en zij zijn hier tevreden over, des te beter maar in het vervolg doe ik toch geen investeringen meer in dit soort zaken. Dan koop ik liever een nieuwe laptop/tablet.

Mvg,

Obsessed
11 May 2011, 00:07
Enkel en alleen met de PC :p

salmax
11 May 2011, 20:18
de pc staat momenteel nog op kop ook al dacht ik altijd dat laptop tegenwoordig meer werd gebruikt ik zal mijn gedacht moeten herzien.wat een poll toch kan doen.

Baloeke
11 May 2011, 22:06
Surfen op een PC zit er bij mij helemaal niet in (heb er geen). Maar dat houd mij niet tegen om te surfen op mijn laptop en mijn notebook.
Ook met mijn GSM kan ik overal surfen. Maar om een reactie te geven op een post hier op Minatica met de GSM lukt niet. Zal toch eens moeten uitdokteren waar het probleem zit.
Verder met wat spelconsole (Wii en PSP) die hier thuis zijn kan ik via het draadloos net surfen, maar gebruik deze eigenlijk niet (deze heb ik dus niet aageduid in de poll). Via mijn digitale TV kan ik wel niet surfen, maar mailkes lezen lukt wel.

Mrjraider
14 May 2011, 16:04
Met de laptop, die is lekker mobiel en kan ik door het hele huis meenemen :D.

Nijntje666
15 May 2011, 14:18
Met mijn pc en telefoon.
Gaat allebei vrij snel dankzij goed internetabbonnement :)

butskristof
15 May 2011, 20:13
@Baloeke: ik kan ook niet op minatica.be, waarschijnlijk omdat de site te zwaar is voor de kleine processortjes van een gsm.

Baloeke
15 May 2011, 21:13
@ butskristof ik kan wel op Minatica met mijn GSM, maar ik kan niet reageren op een post. Kan mij wel inloggen en in de shoutbox kan ik wel iets schrijven.

zwarten
18 May 2011, 09:54
Dat wij met onze computer/laptop kunnen surfen op het wereld wijde web is niet nieuw. Er zijn nog talrijke mogelijkheden om te surfen, en liefst zouden wij heel de dag kunnen of willen surfen en dit op de onmogelijkste plaatsen, daarom deze poll. Graag zouden wij eens willen weten op welke manieren onze leden op het internet kunnen komen.
Ook kan je altijd een reactie plaatsen, over de tevredenheid van je toestel(len)
Sla een goede raad nooit in de wind

Vincent
18 May 2011, 13:50
Ik surf met mijn PC en laptop, tijdens de weekends op verplaatsing met de laptop met mobiele connect USB stick (in Belgie).

coopman
29 May 2011, 21:33
Ik gebruik soms mijn gsm om mails te checken onderweg en om 's ochtends op weg naar school het nieuws online te lezen :)

Baloeke
13 June 2011, 21:57
Bedankt voor het invullen van deze poll. Pc, laptop en of notebook zijn blijkbaar de meest populaire dingen om te surfen.
Deze poll wordt gesloten.