Volledige versie bekijken : dringend! eindwerk kwijtgeraakt, help aub...



kevinS
4 May 2011, 13:27
hallo,

Ik heb een groot probleem.
ik ben mijn eindwerk kwijtegeraakt en ik moet dat morgen voor de klas brengen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan trugkrijgen?
het is echt super dringend!

help me aub !!

alvast bedankt

butskristof
4 May 2011, 14:32
Wat bedoel je met kwijtgeraakt? Per ongeluk verwijderd?
Kijk eens in de prullebak, en laat Recuva (http://www.minatica.be/downloads/481-Recuva) eens draaien.

Mvg,

PrisonerOfToday
4 May 2011, 14:32
Hoe ben je hem kwijt geraakt? Gewoon pe rongelijk verwijderd?
Er bestaan free recovery programma's.
Zoals pandora recovery, recuva file recovery, ea seus deleted file recovery,...

kevinS
4 May 2011, 20:48
ja per ongeluk verwijderd, ik heb ondertussend e oude versie maar gebruikt.
maar ik zou toch graag de goede ook terug hebben, ik zal de programma"s eens proberen.

alvast bedankt voor de reacties!

butskristof
4 May 2011, 21:07
Als je het gewoon verwijderd hebt zou je met Recuva oid wel in staat moeten zijn om het bestand trug te halen ;).
Altijd een back-up achter de hand hebben is dus de gouden raad bij dit soort belangrijke zaken!

compuchrisje
4 May 2011, 21:38
Ga naar de map waar je meestal je documenten opslaat, of die waar je dat document wou opslaan. Bij de mapopties in het Configuratiescherm, klik je op de tab Weergave -> Geavanceerde instellingen en vink aan: Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven. Klik vervolgens op OK.
Als je dat document bent vergeten op te slaan, is het mogelijk dat je daar een bestand vindt met dit ervoor: ~$. Mogelijk is dàt je document zoals het de laatste keer door 'automatisch opslaan' is geweest.
Indien dit niet het geval is en je hebt het via prullenbak verwijderd, volg je de vorige tips.
Zeker van dat je het niet elders hebt opgeslagen? Gebruik evt ook je zoekfunctie..