Volledige versie bekijken : smiley's voor mijn samsung gt s5230w



DenLt
9 May 2011, 20:53
Beste leden,
heb afgelopen weekend mijn nieuwe gsm ingewijd. Na jaren van trouwe dienst heb ik mijn Nokia van de hand moeten doen. Het toestelletje was super eenvoudig en vooral oud.
Nu heb ik een Samsung gt s5230w gekocht en ja hoor de problemen zijn er al.
Ik ben natuurlijk niet gewoon aan de Samsung vormgeving maar deze blijkt toch vrij eenvoudig te zijn.
Wel was mijn teleurstelling groot toen bleek dat er geen smiley's bij de sms'sen gezet kunnen worden:angry::angry:. Mijn oud fossiel kon dit wel.
Is er een mannier om toch deze appplicatie te gaan gebruiken???
Verder kan ik niet surfen op mijn thuisnetwerk. Hij is wel degelijk verbonden maar geen van mijn vaak bezochte site's gaan open omdat hij de de volgende boodschap weergeeft: Service niet beschikbaar opnieuw proberen met WAP. dit is zeer vreemd want in het begin bleek dit wel te lukken maar nu niet meer......

dus aan iedereen graag uw feedback voor mijn 2 problemen

DenLt

Nijntje666
11 May 2011, 21:53
Smileys heb je wel als het goed is. Ik heb ook een Samsung (Corby) liggen, die ik nu even voor me heb genomen.
Als je nou een nieuw berichtje aanmaakt he, en je wilt iets gaan typen. Dan heb je aan de rechterzijde toch een vierkantje met daarin de volgende twee tekens naast elkaar: @!
Tik die eens aan en ga vervolgens met het pijltje naar rechts '>'
Vanaf pagina 6 krijg ik de mogelijke smileys. Deze zijn uiteraard niet vergelijkbaar met de emoticons van Messenger, maar dat zijn de mogelijkheden op mijn Samsung.

Wat die tweede betreft; heb je met het toestel toegang (rechten) tot de router om gebruik te maken van de draadloze verbinding?
Krijg je die melding ook als je bijvoorbeeld direct naast de router staat i.v.m. bereik? Soms zijn het eenvoudige dingen.

vlekje
26 May 2011, 18:26
zie vorige discussie op 16 mei , had het zelfde probleem met mijn wifi op de samsung

Baloeke
26 May 2011, 21:46
Topic's worden niet gekaapt vlekje.