Volledige versie bekijken : Scanner functioneert niet naar behoren



planina
17 May 2011, 19:52
Hoi,

Ik kocht me net een scanner hp G2710 en installeerde de software.
Ik zette de virusbeveiliging uit en schakelde de scanner pas in na installatie.
Hoe dan ook, ik kan enkel documenten scannen, bij het drukken op de knop film of dia of afbeeldingen krijg ik steeds volgend bericht.

'In HP CUE SCANNING FLOW COMPONENT IS EEN FOUT OPGETREDEN EN MOET WORDEN AFGESLOTEN'

Als ik de knop kopieëren indruk, gebeurt er helemaal niets.

Is er iemand die me zou kunnen helpen dit probleem op te lossen?

Mvg
Eddy

peenif
17 May 2011, 23:26
Ik kocht me net een scanner hp G2710

Dan zou ik de helpdesk van HP raadplegen. Op Google http://hpanswers.blogspot.com/2008/07/hp-cue-scanning-flow-component-has.html kan je dit ook vinden (engelstalig).

planina
18 May 2011, 07:06
Dan zou ik de helpdesk van HP raadplegen. Op Google http://hpanswers.blogspot.com/2008/07/hp-cue-scanning-flow-component-has.html kan je dit ook vinden (engelstalig).
Bedankt voor de hulp, ik probeerde de suggesties in de link, maar die helpen niet.
Ik ga proberen HP helpdesk in België zelf te bellen.
Ik vind het cru dat een nieuw apparaat gewoon niet functonieert en de oplossing schijnbaar niet voor de hand liggend is.
Toch bedankt. :good:

peenif
18 May 2011, 10:46
Daar heb je volkomen gelijk in planina, gelukkig is het een nieuw toestel en beschik je nog over garantie. HP is daarbij de instantie die je het best moet ondersteunen en helpen. Laat toch even weten hoe het wordt opgelost.

planina
18 May 2011, 19:21
Daar heb je volkomen gelijk in planina, gelukkig is het een nieuw toestel en beschik je nog over garantie. HP is daarbij de instantie die je het best moet ondersteunen en helpen. Laat toch even weten hoe het wordt opgelost.
Hoi Peenif,

Ik heb de helpdesk dus zelf gecontacteerd en het probleem is opgelost.
Het probleem zou geweest zijn dat er nog restanten van de vorige scanner..ook een hp aanwezig waren.
Het kostte wel even wat tijd, deïnstallatie en herinstallatie om het te vinden, maar uiteindelijk kan ik de scanner ten volle benutten.
In Windows de map preftech volledig leeg gemaakt, terug opgestart en vervolgens de software terug geïnstalleerd.
Met een bang hart op film scannen gedrukt....en hopla..hij functioneert.
In elk geval bedankt voor de hulp. ;-)

peenif
18 May 2011, 19:39
Bedankt voor deze interessante feedback, deze kan dus op slot.