Volledige versie bekijken : Videobewerking vraagt om specifieke vereisten voor hardware



Merel
4 June 2011, 21:59
Men kan de markt van videobewerking software haast niet volgen.

Voor een compleet hardware systeem , zijn er een paar plaatsen waar je wat kan gaan ideeën opdoen.
Maar zoals altijd, zullen de meningen uiteenlopen over de keuze van de componenten.

Alleszins de moeite om deze in het oog te houden (ze updaten regelmatig)

In de USA , "de Videoguys" (http://www.videoguys.com/Guide/E/Videoguys+DIY8+Hex+Core/0x094b1737e0a06c495e5178a167fbdbd7.aspx)Straffe mannen die er dagelijks mee te maken hebben.
In Nederland het advies van HWI (http://nl.hardware.info/pcadvies/)

EDIT
Topic titel is NOG STEEDS NIET te editeren achteraf !?

compuchrisje
4 June 2011, 23:21
Editten kan je tot na een kwartier na plaatsing. Druk je tijdens het editten op de enter-toets, is het bericht helaas ook vertrokken. Wil je langere teksten in een topic duwen, bereid ze dan voor in Kladblok. Dan heb niets anders te doen dan copy-plak (in dit geval dus wél toegestaan :lol:)

Merel
5 June 2011, 20:27
:offtopic: Bedankt voor de opheldering maar blijkbaar geldt de faciliteit editeren niet voor de titel van de topic.

Is een titel verkeerd, dan blijft hij verkeerd ; naar ik meende te zien, zelfs in het kwartier dat volgt ?

Later kan men alleszins geen titel meer editeren.
Om die reden kan men ook geen topics voor hulpaanvraag markeren als [OPGELOST].

Als ik op Google ga zoeken naar oplossingen voor een probleem, dan bezoek ik uiteraard éérst deze die door de topicstarter met [SOLVED] of [Opgelost] werden gemerkt. Dat trekt meteen de aandacht naar potentiele oplossingen.

:lol:
Misschien wel interessant voor Minatica om lezers en nieuwe leden aan te trekken via DIT forum, in plaats van ze meteen direct naar de 'concurrentie' te laten gaan ?

compuchrisje
5 June 2011, 21:37
De titel van je topic kan ik wel aanpassen hoor! Wat had je graag gezien?

Merel
6 June 2011, 12:38
Bedankt Chris.
"Videobewerking vraagt om specifieke vereisten voor hardware"

peenif
6 June 2011, 16:50
Is't van mij ook goed Merel ;).