Volledige versie bekijken : Heroes of Might and Magic V



General Bartor
10 June 2011, 07:52
Hallo iedereen :)

sorry voor het 'storen', ik kan er niet aan doen :p

ik zit namelijk weer met iets...vreemd, voor mij alleszinds... Ik wou Heroes of Might and Magic V installeren op mn pc, dus ik stak (natuurlijk) de schijf in mn pc. Maar de pc opende niets van 'automatisch afspelen' of 'autorun.exe'. Na een paar keer proberen ook niet. Als ik dan naar 'deze computer' ga geeft hij zelfs niet aan dat er een schijf in zit en wanneer ik op het station klik geeft hij een melding van 'plaats schijf' en open hij t station weer...

Ik heb een Windows Vista, en mijn technische vereisten zijn allemaal ruim voldoende (het is een spel van 2006). Op het speldoosje staat dat het voor Windows 2000/NT/XP is... Maar normaal zou dat toch ook bij mij moeten werken?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :bow:

Baloeke
10 June 2011, 15:23
Kan je andere CD's lezen op je computer?

General Bartor
10 June 2011, 18:41
Ja als ik er 'Supreme Commander' in steek of eender welk ander spel lukt het allemaal probleemloos... (ik heb een DVD/CD-lezer) dus ik denk niet dat daar het probleem zit... :(

ultddave
12 June 2011, 22:12
Ik denk dat de schijf dan beschadigd is. Maak hem anders eens schoon met een licht vochtig doekje (niet doordrenkt met water uiteraard XD) en probeer dan nog eens. ;)

Het feit dat de game misschien "oud" zou zijn, maakt niets uit ivm het lezen van de cd/dvd. ;)

Games uit 1995 zou je PC ook zonder problemen moeten kunnen lezen. Dus als deze cd/dvd zelfs niet in windows verkenner te vinden is, duid meestal op het feit dat de pc die om 1 of andere reden niet kan lezen, meestal doordat deze beschadigd is.

Mvg,
Dave

General Bartor
17 June 2011, 13:47
Mijn excuses dat ik nog niet gereageerd heb maar ik zit midden in de examens...
Als ik volgdende week bij mijn moeder ben zal ik de cd een proper maken en jullie iets laten weten :)
al bedankt voor jullie hulp :)