Volledige versie bekijken : importeren contactadressen outlook 2010



scorpio_charly
12 June 2011, 01:47
Nadat de grafische kaart van mijn laptop de geest gegeven had, moest ik noodgedwongen een nieuwe aanschaffen. Ditmaal zit er Windows 7 op en daar vind ik zelfs mijn AppData niet meer op terug. De harde schijf van mijn vorige laptop heb ik nu aangekoppeld met een docking station. Maar na verscheidene pogingen krijg ik mijn contactadressen niet op mijn nieuwe Outlook 2010. Kan iemand mij helpen.

dapi
12 June 2011, 13:18
op welke manier heb je een backup gemaakt of geexporteerd??

greetings
Dapi

scorpio_charly
12 June 2011, 15:03
Al mijn contactadressen stonden nog op mijn oude harde schijf die ik heb aangekoppeld. Ik heb geprobeerd via "importeren" maar dat lukte niet. Dan heb ik ze in explorer overgesleept naar "mijn contacten" maar ook dat werkt niet. Toen vernam ik dat ik ze moest kopiƫren naar mijn AppData maar dat is niet terug te vinden in Windows 7.

Baloeke
12 June 2011, 21:55
Staat de map AppData niet verborgen?
Om in deze map te kunnen kijken moet je ze zichtbaar maken. Via verkenner of deze computer links boven op Organiseren klikken. Bij map en zoekoptie's ga je naar het tabblad weergave. Bijna onderaan staat "Verborgen bestanden en mappen". Zet het bolletje aan bij "verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" aan.

Ik vermoed ook dat in outlook 2010 alle gegevens in 1 bestand zitten, nl in outlook.pst. Je kan dit bestand terug vinden in de map AppData/Local/Microsoft/Outlook.

Edit: Ik heb je post verplaats naar Internet. Vragen over email horen daar ook in thuis.

scorpio_charly
14 June 2011, 22:00
Dankzij uw tips heb ik mijn contacten eindelijk kunnen toevoegen. Ik kan blijkbaar nog niet goed overweg met Windows 7 en Office 2010.

Baloeke
14 June 2011, 22:32
Goed om te weten scorpio_charly. Deze kan dus op slot.