Volledige versie bekijken : Nieuwe editor



Jelle
12 June 2011, 14:26
Zoals je misschien al gemerkt hebt, is er een nieuwe editor (tekstverwerker) op de site. De vorige vBulletin editor werkte prima in Internet Explorer en Firefox, maar had geen ondersteuning voor Webkit (Chrome, Safari) en andere browsers (vooral Opera). Daarom is hij in de nieuwe vBulletin versie vervangen door het populaire CKEditor die al deze browsers wél ondersteunt.

Daarnaast zijn er ook enkele nieuwe functies:

Nieuwe BBCodes: tabellen, subscript, superscript en horizontale lijnen. Vooral de tabellen zijn handig om bv. in het volledige systemen forum een computerconfiguratie te posten.
Auto-save: na 60 seconden worden berichten automatisch opgeslagen. Je hoeft dus niet meer te panikeren als je browser crasht bij het typen van een lange post: met één druk op de knop haal je de laatst opgeslagen tekst terug.


De nieuwe editor zou goed moeten werken, maar net als bij alle nieuwe zaken kunnen er altijd kleine problemen zijn. Al je problemen zijn uiteraard welkom in het feedback-forum :)

minQkel
13 June 2011, 00:52
Hij was me inderdaad al opgevallen, leuke gadget :P.

Silverwing
14 June 2011, 18:46
De (gele) auto save is me vandaag opgevallen terwijl ik tegelijk een antwoord aan het plaatsen was én op mijn pc verrifieerde wat ik schreef.Mooi zo!