Volledige versie bekijken : Is stdrt.exe een virus?



Mrjraider
18 June 2011, 14:31
Zie titel? Ik heb het ingetypt in google en menig forum zei van wel!
is het wel een virus mag ik dan hulp om het te verwijderen?

Baloeke
18 June 2011, 21:32
Waarom zou je geen hulp krijgen Mrjraider. Plaats om te beginnen eens een HijackThis logje in het JUISTE forumonderdeel.
Hoe je een Hijackthis jogje maakt kan je hier (http://www.minatica.be/threads/71380-Beleid-Hijackthis-eerst-lezen-voor-je-hier-iets-post!) lezen.

Mrjraider
18 June 2011, 22:07
Haha, bedankt! maar is het ook een virus?

compuchrisje
19 June 2011, 00:53
Het zou een backdoor Trojan zijn. Niet te lang wachten met dat logje dus!

Mrjraider
19 June 2011, 12:56
Logje geplaatst maar mbam vind em niet, ik wacht nu op de spywae slayers ik heb nieuwe hijackthis log geplaatst

Mrjraider
19 June 2011, 14:33
update: ik heb de free versie van avg gedownload en die heeft em weten te verwijderen, het was inderdaad een backdoor trojan die opstart zodra ik ff of ie opstartte, hij werd in quarantaine geplaats maar kon ik niet verwijderen, toen startte ik opnieuw ff op toen werd een dll als malware gezien deze is compleet verwijderd waarna ik de trojan ook kon verwijderen!

Mrjraider
19 June 2011, 16:11
update: ik sprak voor mijn beurt het is weer terug gekeerd

Mrjraider
20 June 2011, 21:50
Bedankt voor de hulp tot zover maar ik heb een clean install gedaan. Ik werd er gek van en kon eigenlijk niet meer wachten ( ga binnenkort op vakantie )

compuchrisje
20 June 2011, 23:10
Zuiverste oplossing, alleen spijtig voor eventuele software die je had staan én natuurlijk je data. Ik sluit het topic wel.