Volledige versie bekijken : Blackberry bold



durumke
29 June 2011, 14:49
Ik weet dat het normaal niet mag maar ik ga toch mijn kans wagen. Ik heb 2 maanden geleden hier bij mij thuis een blackberry gsm gevonden.
Ik wist niet wat ik zag want hij lag gewoon in mijn hof. Hoe die daar is terechtgekomen weet ik niet maar hij lag daar dus.
Heb aan een vriend van mij gevraagd of ik zijn lader mocht lenen want die heeft dezelfde en dat ding marcheerde nog. Alleen vraagt hij nu een unlock code. Is warschijnlijk geblokkeerd door de eigenaar van het toestel.
Is er een winkel of iets dergelijks waar ik die kan laten unlocken???

Baloeke
29 June 2011, 22:13
Als eerlijke vinder zou je beter eens langs en Politiekantoor gaan, dan opzoek te gaan naar een winkel om deze te laten unlocken. Ik vermoed moest je een winkel vinden die het toestel zou kunnen unlocken je dik in de problemen kan zitten. Elk toestel heeft immers een serienummer. Als de werkelijke eigennaar het toestel heeft opgegeven als verlies of diefstal zal het serrienummer wel vermeld staan in alle winkels die eventueel toestellen kunnen unlocken. Wees dus eerlijk en breng het toestel gewoon naar een Politiekantoor in je buurt.