Volledige versie bekijken : (PC) Harry Potter Deathly Hallows PART 2



Mrjraider
17 July 2011, 13:23
Hee,

Ik ben heel blij met de nieuwste Harry Potter game alleen ik zit vast :wall:.
Er is een Level genaamd A Giant Problem waar je als Professor Anderling speelt. In dit level moet je Giants (reuzen) verslaan. Dit gaat gemakkelijk. Maar dan komt het probleem. Dan moet je een paar DoodDoeners verslaan en vervolgens weer een Giant, deze Giant moet je verslaan dmv toets combo's. Eerst moet je een 2 drukken dan verscheidene keren een 5 en dan later nog een toets.
Maar als ik verscheidene keren de 5 in druk dan gebeurd er niks ga ik dood en kan ik weer van voor af aan beginnen (bij checkpoint) dit is bokke iritant omdat je normaal gesproken verder hoort te gaan. :evil: Wie o Wie heeft een oplossing voor deze vastloper?

DANKU

Greetz

Mrjraider

Dexter
18 July 2011, 15:00
Kun je misschien bij opties je keyboard controls aanpassen, zodat je niet op de vijf moet drukken voor die aanval maar op een andere toets?


Dexter

Mrjraider
18 July 2011, 20:55
Heb zojuist het level wel gehaald, ik heb even de keyboard instellingen iets aangepast en toen wilde het wel.. Dank

smekhead
19 July 2011, 15:49
Help, bij mij lukt dit niet en die controls voor in de plaats van 5 naar iets anders te veranderen lukt ook niet =s =(, kun je asjeblief wat meer helpn =( dank bij voorbaat.

Mrjraider
19 July 2011, 23:26
Hahaha, ja ik heb nog een goede tip voor je. Kijk weg, houd je vinger op de 5 en kijk desnoods ff naar de tv en druk dan rustig en gelijkmatig op de 5. Ja klinkt raar maar bij mij werkte dit.
Succes

smekhead
20 July 2011, 10:40
bedankt voor de tip alvast, ik heb hem uitgeprobeerd en (meerdere keren zelfs), maar het blijft mij niet lukken, die reus blijft me maar plat slaan =(.

Mrjraider
20 July 2011, 11:20
Zorg er wel voor dat je niet heel vaak op de 5 drukt maar wat minder vaak en rustig:p En als dat niet werkt dan moet je het maar zeggen.

smekhead
20 July 2011, 11:46
deed ik ook, ik drukte amper maximaal 20-25 keer op die 5 =(, het lukt me echt niet wat ik ook prober, en iedereen schijnt hier nu al voorbij te komen, behalve ik =(=S.

Mrjraider
20 July 2011, 21:50
20-25 is veel te veel denk meer aan 5-10 keer de 5 het is echt 5....5.....5.....5.....5 en niet 5..5..5..5..5..5..5 rustig en gelijk matig en anders het hoofdstuk eens opnieuw doen

smekhead
20 July 2011, 22:56
ik heb het hoofdstuk wel 5 keer opnieuw gespeeld, echt hel rustig en gelijkmatig op de 5 gedrukt (amper 4 keer ofzo max), een savegame zou handiger zijn, maar dan raak ik misschien mijn en ik heb ze allemaal tot nu toe (behalve één in hogsmeade)

ultddave
21 July 2011, 17:45
Als ik zo lees, zijn er veel mensen die het probleem hebben. Ook op youtube (bij walkthrough videos) zie ik diezelfde reacties.

Eventueel eens dit proberen (geen idee of het effectief werkt):
Zowel op "5" als "pijltje omhoog" drukken. (Beiden meermaals).

Sommigen zeggen dat het helpt.

Er zijn ook zeer veel topics geopend op het officiele forum van EA, van mensen met hetzelfde probleem.

Eg; http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7410878.page

Maar tot nu toe heb'k nergens een echte oplossing gelezen. Het probleem lijkt zich vooral op de PC versie voor te doen. Zal waarschijnlijk gepatched worden, binnekort. ;)

Mvg,
Dave

smekhead
21 July 2011, 17:57
bedankt, ik ben er eindelijk door :D!

Mrjraider
21 July 2011, 22:17
Op de een of andere manier haal je het level ineens wel. Tis dat de game dan wel reageert waardoor je het kan halen. Anders was het jammer... ;)

djjay97
22 July 2011, 18:22
Hoe moet het dan dat je 5 en pijltje omhoog elke keer tegelijkertijd indrukt of beiden zo snel mogelijk niet tegelijk?

Dus ⇑+5, ⇑+5 etc. of ⇑5⇑5⇑5⇑5

djjay97
22 July 2011, 18:49
Moet je dan ⇑ en 5 tegelijk indrukken snel achter elkaar of moet je zo snel als je kan ⇑ en 5 indrukken niet tegelijkertijd?

ultddave
23 July 2011, 13:04
IK heb de game zelf niet, maar ik denk dat je ze tegelijkertijd moet indrukken. Misschien kan je pijltje omhoog zelfs ingedrukt houden? (Geen idee).

Mvg,
Dave

smekhead
23 July 2011, 15:21
ik rukte ze alle 2 tergelijkertijd in in een buttonmash

djjay97
23 July 2011, 18:09
IK HEB T!!!
Je moet de beeldkwaliteit op low zetten en op de laagste resolutie!
Dan gaat het gewoon makkelijk!

djjay97
24 July 2011, 17:10
Werkte de truc met de lage kwaliteit?

Mrjraider
24 July 2011, 18:15
Ik heb altijd alle "nieuwe" spellen low staan omdat me laptop nooit aan de eisen voldoet. Maar het probleem ligt in dat level bij het spel, tenzij je em ( net als ik ) al uit heb gespeld dan gaat het veel veel makkelijker.

smekhead
29 July 2011, 12:54
mijn kwaliteit stond op medium, dus dat kan het niet zijn, ma mijn spel loopt nu wel vast bij het stuk waar voldy je achterna zit, ook al staat het op low, mijn pc kan het waarschijnlijk niet meer aan =(

Mrjraider
31 July 2011, 23:36
Dan kun je GameBooster wel gebruiken deze is hier (http://www.iobit.com/gamebooster.html) downloaden en installeren. Met dit handige FREEWARE programma kun je overtollige processen tijdelijk uitschakelen en alles optimaal instellen voor maximaal gameplezier. Zodra je je spel heb geinstalleerd en GameBooster kan je het spel ook opstarten via Gamebooster, dan doe je Rechtermuis>Run With Gamebooster en zodra je klaar bent met gamen en je spel afsluit worden alle gesloten processen gewoon weer gestart en kan je verder met je pc. Het is een echte aanrader en super handig!

smekhead
3 August 2011, 17:00
iets te laat terug hier naar gekeken, ik had het spel al verwijderd, maar ik zal het opnieuw instaleren, edankt voor de tip, ik zal het meteen uitproberen

smekhead
4 August 2011, 15:55
het heeft gewerkt, en ik heb het ondertussen uitgespeeld (wat een knudde einde), bedankt voor de tip (nogmaals), het zal zeker later nog van pas komen bij andere games

Mrjraider
5 August 2011, 12:28
Probleem/Problemen opgelost denk ik, doe maar een wel verdiend slotje =D