Volledige versie bekijken : Fout Office outlook 2007



blade1
3 August 2011, 12:16
He

Heb een laptop met Win 7 en office 2007.
Wanneer ik outlook open staat er onderaan, 280 mails bijna 250mb die moeten binnen komen.
Die mails beginnen af te tellen maar zie er geen enkele binnen komen en helemaal op het einde geeft hij een foutmelding. 0x800 48002. Als ik outlook afsluit en weer open begint het ganse verhaal weer.
Nu is het zo dat ik enkele mails gelezen heb op men I phone tijdens mijn verlof.
Ik kan ook niets meer versturen vanaf men laptop.
Ben bij Telenet aangesloten.
Weet er hier iemand mss raad mee??

blade1

blade1
4 August 2011, 11:30
He

Ik beschrijf nog even de volgende foutmelding.

C:\users\Patrik\Appdata\Local\Microsoft\outlook\Ou tlook.pst.
Probeer via het hulpprogramma fouten op te sporen in postvak in ( scanpst.exe )
Dit bestand kan ik echter niet vinden op te repareren.

blade1

peenif
4 August 2011, 12:14
Al eens geprobeerd Outlook te herstellen via configuratiescherm > programma's > Office 2007 > Wijzigen en kies daar om Outlook te herstellen.

Lees ook even deze site http://www.scanpstexedownload.com/ meer bepaald waar je het repair bestand scanpst.exe kan terugvinden, belangrijk is reeds dat verborgen bestanden weergeven moet aangevinkt zijn in je mapopties.

blade1
4 August 2011, 23:07
Heb de verborgen bestanden weergeven aangevinkt en enkele procedures gevolgd maar zonder resultaat.
Misschien is de enige redding terug Windows installeren of is dit nog niet aan de orde.

blade1

peenif
5 August 2011, 10:16
Heb je het scanpst.exe bestand al of niet gevonden? Heb je Office via configuratiescherm > programma's laten herstellen?

blade1
5 August 2011, 11:07
He
Heb Office via het configuratiescherm laten herstellen maar geen resultaat. Het bestand scanpst.exe kan ik wel vinden.
Vanaf daar lijkt het me een doolhof.
blade1

peenif
5 August 2011, 13:09
Hier kan je lezen hoe je scanpst.exe moet gebruiken http://office.microsoft.com/nl-be/outlook-help/het-hulpprogramma-voor-het-postvak-in-gebruiken-HP001021064.aspx - doe dit rustig en stap voor stap, zo kom je weg uit een doolhof.

blade1
6 August 2011, 13:02
Is me nog steeds niet gelukt. Het ontbrekende of beschadigde bestand staat dat op de cd van Windows of op de cd van Office?

peenif
6 August 2011, 13:34
Normaal op de cd van Office, doe eens een uninstall in safe modus en installeer opnieuw vanaf je Office CD, indien dit ook niet lukt weet ik het ook niet meer hoor.

compuchrisje
6 August 2011, 22:40
Al geprobeerd met dit (http://support.microsoft.com/kb/287497/nl)? Hier wordt ook verteld dat een pst-bestand dat rond de 2 GB groot is, moeilijk kan aangepakt worden en wat je eraan kan doen.

blade1
7 August 2011, 21:42
He

Eindelijk opgelost. De enige manier om zover te geraken was Office verwijderen en terug nieuw installeren. Het probleem was dan wel weer dat Office zich niet zo gemakkelijk liet verwijderen maar is tenslotte toch gelukt.
Bedankt iedereen voor de hulp

Blade1

peenif
7 August 2011, 22:38
Had ik dat niet voorgesteld in post 9 ???