Volledige versie bekijken : Echo



Elegance
4 August 2011, 19:33
Goede avond ,Ik heb even een hulp vraag.. Ik heb een HP Touchsmart 600
Ik heb een Echo geluid.
Ik heb HP gebeld en die had geen oplossing voor mijn probleem.
Ik spreek sessie"s in op de geluidsrecorde van windows.
Met de helpdesk alles gedaan wat hij voor stelde maar hij kwam er niet uit. IK gebruik hem om sessies in te spreken. Dempen heeft ook geen zin want dan hoor ik helemaal niets . Maar nu hoef ik maar iets teverzetten of ik hoor het geluid. MIjn hoop is op jullie gevestig??? Elegance

PeterN
4 August 2011, 21:13
Belangrijk om weten is als je de echo enkel hebt bij het zelf inspreken en opnemen of ook bij opnames van anderen of bij gewoon geluid afspelen? Als je het hebt in het eerste geval zal het aan het opnemen waarschijnlijk liggen. Dat kan je verifiëren door de opname ook eens op een andere pc te beluisteren. Heeft die in dat geval ook echo ben je zeker dat het bij het opnemen is en niet het afspelen. Je kan dan gerichter zoeken naar de oorzaak.

compuchrisje
4 August 2011, 22:53
Een echo kan je ook hebben als de geluidsboxen opstaan. Zijn deze bij dit systeem aanwezig?

Elegance
4 August 2011, 23:25
Nee ik heb geen geluids boxen Ik heb Realtek digital output en de spekers zijn ook van Realtek.Ik kijk de andere optie even na. dank je wel Elegance

Elegance
4 August 2011, 23:31
Zodra ik mijn computer opstart komt dat geluid al opzetten.
en zet ik iets opzij of zet ik iets op het bureau dan hoor ik meteen dat geluid ook als wij praten alles met een Echo . Dan zet ik hem snel op dempen maar dan hoor ik niets .
Zodra ik de geluidrecorde aanzet en ik ga spreken klikt dat bij de opname al hol. Morgen zal ik er een proberen op de laptop.
Hartelijk dank voor het mee denken. vriendelijke groet Elegance

compuchrisje
5 August 2011, 22:28
Nee ik heb geen geluids boxen Ik heb Realtek digital output en de spekers zijn ook van Realtek.

Zodra ik mijn computer opstart komt dat geluid al opzetten.

Je hebt dus wél geluidsboxen, ook speakers genoemd in 't niet Vlaams ;). Die moet je wel uitschakelen hoor tijdens het opnemen en natùùrlijk hoor je dan niks, behalve je eigen stem. Nadien zet je de speakers terug aan en kan je de opname beluisteren, zonder het lange-gang-syndroom.