Volledige versie bekijken : Recht op de bal



peenif
6 August 2011, 16:53
Dag vrienden, ik wil eens recht op de bal spelen. Tussen 2 februari 2011 en 4 juni 2011 zijn vijf dierbaren van mij overleden, twee schoonbroers, de oma van mijn kinderen, een tante en een heel goede vriend, twee zussen van mij zijn dus weduwe geworden en die verdienen heel wat aandacht. Daaropvolgend zijn wij, mijn vrouw en ik, voor vier weken vertrokken naar de familie in Roemenië op vakantie. Ook daar werden wij geconfronteerd met schrijnende toestanden waaronder een nichtje van ons (wie aandachtig is kent haar uit mijn fotoalbum) die als het ware gegijzeld wordt in Italië. Minatica verdwijnt daarbij in het niets en daarom is het fotografieforum verwaarloosd geweest. Er waren andere prioriteiten of ik had heel eenvoudig geen zin. Nochtans heb ik geprobeerd het forum te volgen zeker toen ik in Roemenië een modem voor mobiel internet heb aangeschaft maar geconfronteerd werd met het feit dat in de vallei waar wij verblijven, omsloten door vier verschillende gebergten, de verbinding heel slecht en traag was, in tegenstelling met de plaatsen op het platteland, waar wij kwamen, de verbinding super was.
Ik geloof niet dat ik mij moet excuseren maar wil dit toch doen ten opzichte van ongeduldige mensen die de achtergrond niet ten volle kennen. De achterstallige werken na een kleine maand afwezigheid zijn intussen in orde en peenif is opnieuw 100 procent beschikbaar voor het forum. Er blijft echter de aandacht voor mijn zussen en die zal nooit ondergeschikt zijn aan een vrijwillige inzet voor minatica.

compuchrisje
6 August 2011, 22:29
Ik denk dat eventuele ongeruste leden nu wel wat beter op hun gemak zijn. Er kan zoveel gebeuren in zo weinig tijd dat minder belangrijke dingen de baan moeten ruimen.
Het bespaart me ook herhaalde uitleg voor wie er zich zorgen om maakte.
Bedankt peenif! (y)

Koshke
12 August 2011, 17:09
Ben momenteel ook nog in het buitenland als ik dit lees en wens je veel moed en sterkte en ik denk wel dat de meeste leden zonder twijfel heel wat begrip zullen opbrengen voor deze uitzonderlijke situatie die inderdaad geen excuses vergen.
Dank je wel Peenif voor je openhartigheid.

wizaron
14 August 2011, 11:56
Mijn medeleven peenif alsook waardering voor je openhartigheid en een dankwoordje aan CCtje voor de tussentijdse inval :bow:

Baloeke
15 August 2011, 23:54
Sommige dingen zijn niet te voorspellen. En zeker niet de tegenslagen dat je de afgelopen periode hebt meegemaakt. Ik begrijp dat je inzet toen op een lager pitje draaide. Toch bedankt Peenif voor je inzet

eplerra
25 August 2011, 16:33
Mijn oprecht medeleven Peenif, het verlies van zoveel dierbaren op korte termijn is zwaar om dragen en vraagt alle energie om zij die achterblijven te ondersteunen. Dat heeft voorrang op alles en het is dan ook niet meer dan normaal dat Minatica wat op de achtergrond geschoven wordt. Veel sterkte.