Volledige versie bekijken : draadloos internet



Vlier
20 August 2011, 21:30
hallo,

heb een nieuwe laptop asus K52JC-EX100V gekocht en kan draadloos internet er niet op ingesteld krijgen. wie kan mij daar bij helpen. mvg

Baloeke
20 August 2011, 21:39
Dit mijkt mij meer een vraag voor de categorie Netwerken en internetproviders. Je vraag is daarmee verplaatst.

Welk type wifirouter heb je? Ook best mogelijk dat je firewall of anti virus deze verbinding tegenhoud

butskristof
20 August 2011, 21:39
Kan je iets meer details geven Vlier? Hoe meer informatie je ons geeft, hoe beter wij kunnen inschatten wat er verkeerd is ;).
Waar gaat het precies mis?

Vlier
20 August 2011, 21:50
hallo,

hij zegt dat er geen verbindingen beschikbaar zijn, bij apparaatbeheer staat ook alleen een ethernetkaart en geen wirelesskaart, terwijl hij wel wireless en bluetooth heeft.

mvg

Baloeke
20 August 2011, 21:55
Ben je wel zeker dat je draadloos internet kan ontvangen? Hiermee bedoel ik heb je op die plaats wel een draadloos netwerk?

Vlier
20 August 2011, 22:02
ja, zit op dit moment met andere laptop op draadloos internet

butskristof
20 August 2011, 22:05
Als je hem in het apparaatbeheer niet ziet, is de driver misschien niet geïnstalleerd. Ga eens naar Configuratiescherm, Hardware en Geluiden en klik vervolgens op 'Een apparaat toevoegen' onder 'Apparaten en printers'. Windows zal dan zoeken naar nieuwe of ongeïnstalleerde apparaten. Zoek hier je draadloze adapter en laat Windows naar drivers zoeken.

Vlier
20 August 2011, 22:48
heb dit geprobeerd maar doet dit niet

PeterN
21 August 2011, 22:17
In apparaatbeheer moet je hem zien. Als er bij netwerken enkel je bekabelde ethernetkaart staat is de driver van je draadlozekaart niet geïnstalleerd of heb je geen wifi in de laptop. In apparaatbeheer zal een geel uitroepteken ergens staan dat aangeeft dat je voor een apparaat nog geen drivers hebt geïnstalleerd, zoniet vrees ik dat wifi niet aanwezig is. Het was mss een optie die je bij moest bestellen?
Post anders eens een screenshot van je hardware lijstje.

Vincent
23 August 2011, 19:18
Web-key ingevoerd ?

Vlier
6 September 2011, 15:40
Hallo probleem opgelost , netwerkkaart stuk .
Mag slotje op