Volledige versie bekijken : De drive-letter automatisch laten kiezen.



alBildjiekiyya
28 August 2011, 03:42
Hoi,

Ik heb een tijdje geleden mijn drive-letter voor mijn externe HDD toegewezen aan Z. Is er een manier om deze niet meer te koppelen aan 1 drive-letter "Z", maar gewoon automatisch te laten koppelen?

Ik heb via systeem-management de drive-letter verwijdert, maar hij word niet meer in "deze computer" herkent (maar wel in disk-storage).


MVG,

alBildjiekiyya
31 August 2011, 15:32
Enige tips?

Merel
1 September 2011, 22:48
Ik veronderstel dat 99.99 % van de gebruikers van dit idiote systeem van driveletter beheer
dolgelukkig zouden zijn met een vaste letter voor elk van de aangesloten apparaten.

Nu komt er een zonderling aangedraven (alBildjiekiyya) die het zonderlinge idee krijgt om een apparaat een vlottende letter te willen geven.

Ik had toch graag geweten waarom !

In mijn Engelse Window is er een knopje "Remove" naast de optie om een driveletter te veranderen.
Volgens uw uitleg heb je dat dus dus gedaan. Als je nu eens gewoon de eerste vrije letter toebedeelt aan die schijf, veronderstel ik dat deze opnieuw wordt gezien ??

Een K of een L of wat dan ook van letter , zou toch al een stuk beter zijn beter zijn dan de status 'verdwenen' of 'onzichtbaar' ?

Ik vermoed dat je gewoon de Z: wilde voorbehouden voor iets anders, maar dat een andere driveletter je geen barst kan schelen (wat eigenlijk wel wat zonderling is) ?

alBildjiekiyya
2 September 2011, 18:56
Leuke blog-style post.

Merel
2 September 2011, 22:01
Leuke blog-style post.Eigenlijk teveel energie aan verspild.:p