Volledige versie bekijken : PPS openen uit HTM file



corsas
3 September 2011, 01:20
Hallo Mensen

Ik heb een pagina gemaakt in word waarin en aantal knoppen zitten en deze opgeslagen als web pagina
het is nu dus een HTM pagina geworden. Met de knoppen wil ik twee PPSen aansturen die dan als Diapresentatie moeten gaan draaien.
Normaal werken deze PPSen goed maar via de link vanaf de knoppen openen ze powerpoint wel maar draaien niet de dia show af

Weet iemand of ik daar dan nog een parameter aan toe moet voegen en zoja welke of moet ik het anders aanpakken?

Hopelijk heeft iemand een goed antwoord?

compuchrisje
3 September 2011, 23:01
Staan de powerpoints ingesteld op automatisch afspelen?

corsas
8 September 2011, 22:03
Ik heb van iemand gehoord dat ik de extentie moest veranderen. Ik moest er een t achter zetten dus .....PPST maar dat werkte ook niet terwijl het wel goed ging als ik hem rechtstreeks opende. Op een keer werkte het plotsling wel zonder dat ik iets had verandert Ik had het alleen soms nog eens geprobeerd.
Toen ik de extentie ging bekijken stond er .....PPSX heel vreemd is op de een of andere manier er op gekomen maar het werkt en daar ging het om.

Ik heb nu nog een probleempje Bij het maken van een backup in Win7 op DVD ging er iets niet helemaal goed het branden werd onderbroken
en als ik nu kijk bij bestanden maken of terugzetten zie ik de volgende foutmelding Er is een interne fout opgetreden De parameter is onjuist (0x80070057)

Weet iemand hoe ik dat weg kan krijgen?


Het zal wel niet vanzelf gaan zoals met die PPS.

corsas
8 September 2011, 22:14
Tot mijn geluk is dit eerder opgelost als ik dacht ik heb het herstelpunt teruggezet en de foutmelding was weg

Stom he soms is het zo simpel
Corsas

berger
8 September 2011, 22:45
Het is nu nog maar de vraag of iedereen een ppsx bestand op zijn computer kan lezen.

Voor die fout : kijk eens hier (http://www.roytimmermans.be/windows-7/foutcodes-foutcode-in-windows-7/184-0x80070057-bij-backup-in-windows-7-en-vista.html)

Toch maar oppassen met het veranderen van het register : maak er best een backup van.

Baloeke
9 September 2011, 00:41
Die 4de letter die je erbij zet is de extensie voor powerpoint vanaf de versie 2007.
Niet iedereen is misschien in het bezit van een versie powerpoint vanaf 2007 maar je kan altijd een powrpoint viewer meegeven
Hier tussen onze downloads kan je deze (http://www.minatica.be/downloads/486-PowerPoint-Viewer) vinden.