Volledige versie bekijken : Roccat Kone[+] dode muis ?



DriesCORE
3 September 2011, 11:25
Goeiedag iedereen,

Ik heb echt een vervelend probleem met mijn Roccat Kone[+] muis,
Ik was een spelletje aan het spelen en besloot wat settings in mijn driver control panel (van Roccat zelf) aan te passen, niets advanced ofzo, gewoon een nieuwe knop toevoegen.
Knop is aangepast ik klik op apply, en de hele muis blijft nu hangen, ik kan niet scrollen, klikken, bewegen, ...
Heb al proberen de drivers te updaten via de Roccat website, maar dat is wel echt niet normaal, als ik de laatste nieuwe driver download, zegt de firefox download manager dat de download is mislukt, lukt de download wel, zegt winRAR - end of archive - error.

De muis is nog geen 2 maanden oud en heeft het al opgegeven ... Dit vind ik echt niet normaal.
Had hiervoor een Roccat Kone, waarbij de scroll het had begeven.
Als ik dit niet van thuis uit kan repareren, ga ik toch overwegen om op een ander merk over te stappen

Hebben jullie misschien oplossingen hiervoor?

Alvast bedankt!
Dries

DriesCORE
3 September 2011, 11:37
Sorry alvast voor double post.

Na drivers opnieuw te installeren, muis een aantal keer in en uit zijn poort te halen, en driver settings te resetten, werkt ie dus terug naar behoren, hopelijk blijft het nu zo, want deze problemen bij de Roccat muizen komen precies wel vaker voor bij mij.

Baloeke
3 September 2011, 23:08
Ik zet hier (voorlopig) een slotje op. Moest het probleem zich opnieuw voordoen stuur een PM en je topic wordt weer geopend.