Volledige versie bekijken : virtual dj 7.0.5



yakie996
3 September 2011, 18:23
hallo, ik heb vdj 7.0.5 maar sommige liedje komen alleen de artiesten hun naam tevoorschijn en niet de naam van het liedje.. hoe kan ik dit veranderen?

butskristof
3 September 2011, 19:24
Ben je zeker dat de ID3-tags van de songs allemaal goed zijn ingevuld? Virtual DJ leest namelijk deze tags zodat je beter kan sorteren, bv. op naam, artiest, ... Als deze tags niet ingevuld zijn (of alleen de artiest) zal je dan de titel enz. niet zien.

yakie996
3 September 2011, 19:31
ik had ze allemaal al aangepast maar het werkte nog niet en zelfs sommige waar het niet staat staat de naam in vdj wel.. dus daar kan ik effe niet volgen :p

butskristof
3 September 2011, 20:29
Welk programma gebruikte je dan om te tags aan te passen?
Er zijn ook programma's die je liedjes door een online database halen en automatisch alle tags schrijven.

yakie996
3 September 2011, 20:30
via eigenschappen van w7

yakie996
3 September 2011, 20:39
Welk programma gebruikte je dan om te tags aan te passen?
Er zijn ook programma's die je liedjes door een online database halen en automatisch alle tags schrijven.
hoe heet zo'n programma?

Mrjraider
3 September 2011, 21:25
Een goed programma is Tag&Rename ( het is wel een waar je voor moet betalen ), hier kan je met 3 klikken de Tags uit de naam van het bestand halen en toevoegen aan de Tags xD

butskristof
3 September 2011, 21:25
Ik heb zelf dergelijke programma's nog niet gebruikt. Bij iTunes heb je de optie 'Tracknamen opvragen' die dit vermoedelijk doet (nog niet geprobeerd). Er zijn ook speciale programma's met enkel dit doel, best eens Google opendoen ;).

EDIT: een snelle search bracht me al HIER (http://www.hydrogenaudio.org/forums/index.php?showtopic=27461), misschien hier eens iets van proberen?