Volledige versie bekijken : Database voor gestolen Laptop met Windows 7 OS



rseys
20 September 2011, 15:30
Hallo!

Recent werd mijn MEDION laptop gestolen, bestaat er een database voor gestolen computers met WINDOWS OS ??
Mogelijks kan via een dergelijke database volgens de 'productcode' van de WINDOWS versie en 'updates' het gestolen toestel achterhaald worden!!??


MVg

RSEYS

compuchrisje
20 September 2011, 21:54
Als jij het productnummer van die laptop ergens hebt kan je Medion hiervan op de hoogte stellen. Politie verwittigen en evt verzekering is ook aan te raden. Maar of er een database van bestaat... geen idee.

peenif
20 September 2011, 22:11
Mogelijks kan via een dergelijke database volgens de 'productcode' van de WINDOWS versie en 'updates' het gestolen toestel achterhaald worden!!??


Ik formateer die harde schijf en zet er een andere versie op, welk probleem, welke productcode kan je dan helpen??? 't Zal lang duren denk ik...neen je laptop is weg eens die je deur uit is, jammer maar helaas.

Baloeke
20 September 2011, 22:36
Moest er een database bestaan moet je eerst je laptopgegevens ingeven, zoals je serienummer. Omdat je laptop gestolen is zal je uiterraad maar een ding kunnen doen, aangifte doen van diefstal bij de Politie.