Volledige versie bekijken : een laptop mengpaneel en versterker.



hondjeblaf
24 September 2011, 18:38
heey allemaal.

ik heb woensdag een mengpaneel gekocht en is vandaag binnen gekomen.
nu is mijn vraag.

ik had namelijk mijn laptop al aan mijn versterker aangesloten maar nu heb ik mijn mengpaneel ertussen gezet en het enige wat ik krijg is geruis.

mijn mengpaneel heet Mc crypt mx1204fx

ik heb een doubleline tulpkabeltje aangesloten in de track in en de versterker in de track out.
ik hoop dat jullie mij van dat geruis kunnen afhelpen( en nee hij heeft alleen geruis en geen ander geluid )

groetjes

klaas.

PeterN
24 September 2011, 22:44
Je laptop was aangesloten op je versterker. Trek de aansluiting die komt van je laptop, uit je versterker en sluit je laptop aan op de aux aansluiting van je mengpaneel. De master 'out' van je mengpaneel sluit je aan op je versterker op de plaats waar vroeger je laptop aan vast hing.

slicky
25 September 2011, 12:04
en als dat niet werkt denk ik dat je eens moet gaan kijken bij je instellingen van het geluid in configuratiescherm.
denk dat uw mengpaneel een soort van geluidskaart is en dat je die dan moet selecteren in plaats van uw geluidskaart van de laptop.


suc6

hondjeblaf
25 September 2011, 16:33
ik heb eerst het idee van petern geprobeert maar dat werkte niet daarna heb ik gekeken in de instellingen van mijn geluid maar daar staat dat het allemaal niet beschikbaar is..

misschien is deze informatie ook handig?? ik heb widows 7 en dat mengpaneel is tevens een mixer.

ik denk zelf dat het niet aan de verbinding van mijn laptop naa het mengpaneel is maar van het mengpaneel naar de versterker?

slicky
25 September 2011, 17:03
ik heb eerst het idee van petern geprobeert maar dat werkte niet daarna heb ik gekeken in de instellingen van mijn geluid maar daar staat dat het allemaal niet beschikbaar is..

misschien is deze informatie ook handig?? ik heb widows 7 en dat mengpaneel is tevens een mixer.

ik denk zelf dat het niet aan de verbinding van mijn laptop naa het mengpaneel is maar van het mengpaneel naar de versterker?

denk dat je dan met een driver probleem zit?
kijk eens bij apparaatbeheer of er geen gele uitroeptekens staan?
is het compatibel met win7?
zat er een cd met drivers bij?
ik heb ook al eens een draatafel met usb aangesloten en moest daar dan in de instellingen van het geluid de geluidskaart terug instellen om geluid te krijgen, daarmee denk ik dat het een instelling moet zijn?

suc6 ;)

hondjeblaf
25 September 2011, 17:30
nee daar ligt het niet aan.

het mengpaneel zit aangesloten met een doubleline tulp kabel en tapt dus alleen het geluid af verder zat er niks bij behalve een stroomstekker en een handleiding maar ook van de handleiding wordt ik niet wijs aangezien die in het grieks is.

slicky
25 September 2011, 18:11
ik heb hier een nederlandse handleiding gevonden
misschien dat je daarmee uw probleem kunt oplossen.
http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/300000-324999/304721-an-01-ml-MC_CRYPT_MX1204_FX_PA_MISCH_de_en_fr_nl.pdf


suc6

hondjeblaf
26 September 2011, 17:07
ik had hem verkeerd aangesloten moest even via een jackplug en voor de rest is alles wel in orde.

hardstikke bedankt allemaal

mag een slotje op