Volledige versie bekijken : hitman pro 3



mamoes
30 September 2011, 12:46
hallo, ik vrees dat ik een virus heb, ondanks mijn avira die geïnstalleerd is, ik krijg
plots de reclame van de telenetsite heel luid, mijn geluidicoontje in het systeemvak is
verdwenen en niet terug te zetten, de wijzer van de muis beweegt niet zoals het moet,
ik kan niet klikken op linken in een mail, en kan geen systeemherstel doen.
zou hitman pro 3 veilig te installeren zijn en kunnen helpen???
alvast bedankt

Mrjraider
30 September 2011, 12:47
Hitman pro 3 hoef je niet per se te installeren, je kan ook voor de optie kiezen dat je deze alleen deze ene keer gebruikt om je pc te scannen.

mamoes
30 September 2011, 13:11
ok, dan probeer ik het, want ik kan hijack this niet installeren, krijg allemaal rare tekens als ik
op de download klik...

peenif
30 September 2011, 18:27
Eens proberen in veilige modus kan wonderen doen, Hitman zou ik in ieder geval niet vertrouwen.

salmax
30 September 2011, 18:41
ik vertrouw hitmanpro ook niet.
in de tijd ik het gebruikte werkte dat beter je de gebruikte programmas beter apart gebruikt.
dus de programmas apart gebruiken.

Mrjraider
30 September 2011, 18:52
Serieus, wat is er niet goed aan Hitman Pro?

salmax
30 September 2011, 21:39
dat weet ik niet meer is al zeker 3j geleden denk maar het was er snel af .
het zou nu kunnen verbeterd zijn .
en apart werkte de programmas toen perfect.

Rosty
1 October 2011, 07:16
HitManPro gebruiikt onderdelen van andere programma's zonder toestemming van de maker daarvan. Ook heeft het veel "false positive's" wat voor onervaren gebruikers gevaarlijk kan zijn. Probeer de tip van peenif eens: in veilige modus!!! Dus eerst HijackThis downloaden en opslaan op je bureaublad, dan PC herstarten in veilige modus en HJT instaleren.

PS: gebruik deze link : http://free.antivirus.com/hijackthis/

mamoes
9 October 2011, 14:16
heb ondertussen hicjack gedaan en in dat forum geplaatst, doch reaktie is stilgevallen??

peenif
9 October 2011, 20:52
Die mensen doen dat gratis en voor niks in hun vrije tijd, uw logje is in behandeling en je moet geduld oefenen tot de spywareslayer die uw probleem behandelt opnieuw online komt.

compuchrisje
9 October 2011, 22:39
We lijken vandaag ook een poos offline geweest te zijn, Juisterr heeft diverse pogingen gedaan om hier te geraken, wat hem niet lukte. Dus graag eventjes geduld.

strikerfox
10 October 2011, 07:44
Je kan nog altijd een MRT scan proberen,ga naar start in tik in bij zoeken mrt en klik op enter, selecteer volledige scan het kan wel een tijdje voor een volledige scan.suc.6fox