Volledige versie bekijken : kan plots geen verbinding meer maken met mijn draadloos netwerk.



tasha
16 October 2011, 13:47
Hallo,

Ik surf al sinds ik mijn laptop aangeschaft via mijn draadloos netwerkwerk. Ik heb vandaag echter mijn laptop aangesloten op het lan-netwerk omdat ik mijn mac gegevens nodig had om een licentiecode van een bepaald programma te kunnen ontvangen.
Ik trek de ethernet kabel uit en wil terug draadloos surfen maar dit lukt mij niet meer.
Ik kon mijn draadloos netwerk nog vinden en er stond op verbonden maar ik kreeg evengoed geen internet verbinding. Dus bij netwerkcentrum stond er een rood kruis tussen mijn draadloos netwerk en internet.
Leek als ik ben klik ik op de status van mijn draadloos netwerk en klik op uitschakelen in de hoop dit terug in te kunnen schakelen en zo misschien het probleem op te lossen. Nu kan ik nergens nog mijn draadloos netwerk terugvinden om het terug in te schakelen. Wat heb ik misprutst en wat moet ik doen om terug draadloos te surfen.
alvast bedankt

Tasha

peenif
16 October 2011, 13:57
Probeer met een systeemherstel, kies het recentste herstelpunt van voor je probleem en het zou moeten opgelost zijn.

tasha
16 October 2011, 19:05
Ik heb systeemherstel uitgevoerd maar kreeg de mededeling dat er een fout opgetreden was en herstel niet kon uitgevoerd worden en mijn antivirusprogramma uit te schakelen. Ik heb daarna mijn antivirus uitgeschakeld en opnieuw geprobeerd en kreeg terug dezelfde melding. Heb gekeken onder apparaatbeheer en mijn draadloze kaart staat er wel nog onder en geeft geen foutmelding. Als ik het knopje van mijn laptop opzet voor draadloze verbinding brand het oranje lichtje wel niet. Ik heb al geprobeerd om draadloos netwerk te zoeken maar het doet niets.
ik heb deze morgen ook cmd uitgevoerd om mijn Mac adres te weten te komen. Heb ik hier misschien iets fout gedaan?

compuchrisje
16 October 2011, 23:17
Modem/router resetten al geprobeerd?

tasha
17 October 2011, 06:22
Alles werkt weer. Ik heb met wat zoeken via netwerkcentrum. Adapter instellingen wijzigen mijn draadloos netwerk terug kunnen inschakelen. Ik kreeg teon de vermelding verbonden maar geen internettoegang. Dus ik kon alle netwerken in de buurt terug zien. Start deze morgen mijn laptop nog eens op en ik heb zonder verder nog iets te moeten doen verbinding met mijn draadloos netwerk. voor mij mag dus deze topic afgesloten worden.
Bedankt voor de hulp.