Volledige versie bekijken : telenet



dagini
28 October 2011, 07:33
Is er hier toevalig niemand die een tel nummer heeft waar men een verantwoordelijke kan bellen van telenet !!
via alle tel nummers geraakt men niet verder dan een call center en daar kan ik niet terecht voor een oplossing van een fout die zij zelf begaan hebben.
alle hhulp is welkom

berger
28 October 2011, 14:04
Tot hiertoe heb ik altijd de problemen kunnen oplossen via 015 666666, maar dat is inderdaad een call centre. Je kunt ook gaan naar een telenet service centre, ik word daar altijd vriendelijk ontvangen en geholpen. Een verantwoordelijke aan de lijn krijgen zal niet lukken vrees ik, ook bij Belgacom niet hoor.
Als je echt overtuigd bent van je groot gelijk is een (aangetekende) brief ook een mogelijkheid.
Welke fout hebben ze ten andere begaan?
Onlangs hadden ze mij een bevestiging van een bestelling gestuurd en daarop stond dat ik 75 euro zou moeten betalen voor een pré-installatie. Na een telefoon naar het call centre hebben ze direct toegegeven dat er geen pré-installatie was geweest en hebben me daarvoor een mail gestuurd. Opgelost dus.

Primski
28 October 2011, 15:14
Ik had ook een probleem met Telenet over 75€ die ze aanrekenden om een technieker terplaatse te sturen, dewelke met een druk op een knopje het probleem verhielp. Heb dit aangekaart via de ombudsman telecom (via website) en kreeg de 75€ terugbetaald van Telenet.

Obsessed
28 October 2011, 20:14
Ik verplaats dit topic even naar het juiste Forumonderdeel ;)

Baloeke
28 October 2011, 21:57
De verantwoordelijke zitten volgens mij op het callcenter. Ik heb ook al mijn problemen kunnen oplossen via dat callcenter.
En als die dat niet kunnen, is er maar een oplossing, stap naar de rechtbank. Maar wees dan zeker dat je recht in je schoenen staat of de gerechtskosten kunnen wel eens bij jou belanden.