Volledige versie bekijken : Wintertijd/Zomertijd



Mrjraider
8 November 2011, 23:33
Hee,

Het is mij opgevallen dat de tijd die hier wordt gehanteerd een uur achterloop dan de klokjes van Windows. Daar bedoel ik dus mee, mijn Windows klok zegt 22.32 en een pas geposte thread van mij "zegt" dat ik die om 23.26 poste?

Moet dit niet worden aangepast??

Ik denk ik meld het eventjes :P

Mrjraider
8 November 2011, 23:37
De tijden kloppen nu wel weer, dus er mag een slotje op en naar de prullenmand want het lijkt erop dat het weer normaal is.
Tenzij het constant gebeurd haha...

Baloeke
8 November 2011, 23:44
In IE9, waar ik constant ben ingelogd, is de tijd juist. Als ik naar FF ga, waar ik niet ben ingelogd, staat de tijd op zomeruur.
Log ik mij in op FF dan staat de tijd juist.

Als ik mij afmeld op IE9, dan staat de tijd ook in zomeruur.

Hoe dit komt kan ik helaas niet zeggen.

Mrjraider
8 November 2011, 23:49
Ah, ik dacht dat het aan mij lag. En ik dacht dat het zich automatisch weer oploste want na een tijdje klopte de tijd wel. hmm. Oke dan is dat duidelijk.

butskristof
9 November 2011, 00:30
Dat hebben we overlaatst toch nog gehad? Ik denk dat Jelle toen het probleem had opgelost, het had inderdaad iets te maken met de klokinstellingen voor niet-ingelogde gebruikers.

Jelle
9 November 2011, 01:09
Bedankt voor het melden, opgelost :)
Voor ingelogde gebruikers werkt de zomertijdcorrectie automatisch, maar voor niet-ingelogde gebruikers moeten we telkens een instelling wijzigen. Spijtig dat het alleen manueel kan, want je vergeet dat + je kan dat moeilijk om 3 uur 's nachts doen (dan was de laatste wijziging).

sykke
9 November 2011, 01:18
t'ja sommige vallen voor pietlulligheden ,alhoewel ze weten welk uur het is