Volledige versie bekijken : Onbekende actieve Belgacom lijn



alBildjiekiyya
10 November 2011, 13:54
Beste,

Is er een manier om achter te komen of je een actieve Belgacom lijn hebt en welk nummer hier mee verbonden is?

Ik zit in de eigenaardige situatie dat ik Scarlet heb, maar alleen de ISP abonnement betaal en niets aan Belgacom. Ik zou graag willen veranderen naar een andere ISP maar ik weet niet hoe ik meer over deze actieve Belgacom lijn te weten kan komen?



MVG,

Baloeke
11 November 2011, 00:39
Ik heb je post verplaats naar Netwerken en internetproviders.

Er zijn zoveel providers die gebruik maken van een ander netwerk. Mobile telefoon van Telenet is eigenlijk van Mobistar. Mobile vikings gebruikt dan weer het netwerk van Base. En zo zijn er nog vele.

Zo ook gebruikt Scarlet het netwerk van Belgacom. Als je bv wil overstappen naar een andere provider, of je hebt bv een probleem met je internetverbinding, zal je via Scarlet (http://www.scarlet.be/nl/beheer.php) alles moeten vinden. Belgacom heeft hier denkelijk niets mee te maken.

EdGi
11 November 2011, 01:58
Zover ik me herinner is belgacom al geruime tijd eigenaar van scarlet, derhalve active belgacom lijn.
Groetjes
EdGi

vdhee
11 November 2011, 11:02
Vanaf die lijn, bel eens naar 1924 of 1244 (gratis), krijg je antwoord van de robot?