Volledige versie bekijken : L.A. Noire



Sharpeye
11 November 2011, 20:52
Heb L.A. Noire geïnstalleerd op men pc maar krijg da spel nie aan de klap m.a.w. het start niet :angry:

minQkel
12 November 2011, 00:40
Enige melding of start helemaal niet?

Sharpeye
12 November 2011, 13:45
Ik krijg de launcher waarbij ik dan op "Launch game" klik maar het spel slaat niet aan.

ghost
12 November 2011, 18:11
Gedownload of gekocht want hij kwam pas op 11 november uit ?

butskristof
12 November 2011, 18:44
Ben je zeker dat je computer voldoet aan de systeemeisen?

Sharpeye
12 November 2011, 22:25
Gekocht en men pc voldoet aan de systeemeisen.

Niels78
19 November 2011, 00:05
Bij mij precies hetzelfde probleem. Ook mijn pc voldoet aan de eisen. Wat kan het probleem zijn?

greg
19 November 2011, 05:21
Microsoft DirectX is niet correct geïnstalleerd op de computer.
Het videostuurprogramma voor de beeldschermadapter moet worden bijgewerkt.
Het geluidsstuurprogramma voor de geluidskaart moet worden bijgewerkt.
De monitor ondersteunt de vernieuwingsfrequentie in het spel niet of is niet correct geconfigureerd

Mrjraider
19 November 2011, 11:33
Vaak wil een reinstall de problemen verhelpen.

Niels78
19 November 2011, 20:07
Al het bovenstaande heb ik al geprobeerd of gedaan. Ik heb hem al meerdere keren opnieuw geinstalleerd maar steeds gebeurt er niets nadat ik op launch game heb gedrukt.

Mrjraider
20 November 2011, 00:11
Dan denk ik dat je de cd eerst op een andere moet testen en als die het daar niet doet, terug naar de winkel en een nieuwe eisen want dan is de setup beschadigd.

greg
20 November 2011, 04:23
kijk wel goed als je een uninstall doet,dat ook alle mappen effecties wegzijn(program files,mijn documenten->savegames en eventueel in het register)

anders kan ik u enkel nog onderstaande link geven voor het verdere behulp van eventuele oplossingen
http://support.rockstargames.com/entries/20611641-net-c-directx-nothing-happening-after-pressing-launch-in-l-a-noire

Mrjraider
21 November 2011, 11:30
Revo Uninstaller kan hierbij van pas komen, deze is te vinden tussen de downloads: http://www.minatica.be/downloads/649-Revo-Uninstaller

Theorica
26 December 2011, 12:12
Dit is het antwoord dat ik heb gerkegen van Rockstargames

Hello,
This is an issue being caused by the Nvidia driver you are currently using to play the game. We would recommend uninstalling and then reinstalling a more recent driver from the Nvidia website, it may also benefit you to install one of the Nvidia beta drivers.
Following the fresh drivers we would also ask that you install a fresh install of DirectX also.
Kind Regards

Wat dus heel raar is, aangezien mij laptop nieuw is, windows 7 met zowat de krachtigste videodriver op dit ogenblik...

Mrjraider
27 December 2011, 16:57
Dit is inderdaad best raar maar het kan de oorzaak zijn.

Sharpeye
30 December 2011, 16:50
Hallo,

Ik heb zeer goed nieuws.
:)
L.A. Noire start op. Ik heb de standaardmap veranderd naar c:/Rockstargames/L.A.Noire
Dus niet geplaatst naar Program Files alsook heb ik de spaties in de, bovenste, namen verwijderd.

Allemaal hartelijk bedankt voor de hulp.

Niels78
22 January 2012, 20:25
Hallo,

Ik heb zeer goed nieuws.
:)
L.A. Noire start op. Ik heb de standaardmap veranderd naar c:/Rockstargames/L.A.Noire
Dus niet geplaatst naar Program Files alsook heb ik de spaties in de, bovenste, namen verwijderd.

Allemaal hartelijk bedankt voor de hulp.

Hoe heb je deze aangepast?

Sharpeye
28 January 2012, 19:27
Hallo Niels78,

Gewoon door dit: C:/Rockstargames/L.A.Noire

Als je het game installeerd krijg je, automatisch, dit: C:/Program Files/Rockstar games/L.A. Noire.
Wat doe je nu?
Je delete het lijntje Program Files.
De spatie tussen Rockstar en Games verwijderen: dan verkrijg je Rockstargames
Daarna verwijder je de spaties tussen L.A. en Noire: dan verkrijg je L.A.Noire

Let wel: het opstarten zelf duurt wel een tijdje! Dus niet ongerust worden want het beginscherm laat wat op zich wachten.
Laat ons hopen dat het je lukt.

Niels78
29 January 2012, 22:22
Hallo Niels78,

Gewoon door dit: C:/Rockstargames/L.A.Noire

Als je het game installeerd krijg je, automatisch, dit: C:/Program Files/Rockstar games/L.A. Noire.
Wat doe je nu?
Je delete het lijntje Program Files.
De spatie tussen Rockstar en Games verwijderen: dan verkrijg je Rockstargames
Daarna verwijder je de spaties tussen L.A. en Noire: dan verkrijg je L.A.Noire

Let wel: het opstarten zelf duurt wel een tijdje! Dus niet ongerust worden want het beginscherm laat wat op zich wachten.
Laat ons hopen dat het je lukt.

Hi Sharpeye,

Ik begrijp wel wat je doet maar niet hoe je het doet. Als ik program files er tussen uit haal zegt mijn pc dat hij het bestand niet kan vinden. Ik heb de map Rockstar gewoon verplaatst naar de c schijf.

Maar hoe verander ik het op de manier zoals jij het doet?

Mrjraider
29 January 2012, 23:20
Tijdens de installatie de destination place veranderen, standaard is C:\Program Files\Rockstargames\XXX dit en als je Program Files uit het rijtje haalt word er op de C: Schijf een mapje gemaakt: Rockstar Games en is de destination map vervangen. Het is eigenlijk heel simpel.